گل‌محمدی:پرسپولیس تیم تر از استقلال است

گل‌محمدی:پرسپولیس تیم تر از استقلال است

یحیی گل‌محمدی سرمربی ذوب‌آهن بعد از برد مقابل استقلال گفت من مطمئنم بازی مقابل پرسپولیس سخت تر از استقلال است چون پرسپولیس تیم بهتری است.


گل‌محمدی به خبرنگار “ورزش سه” گفت: بعضی از دوستان حرف های من را بدجلوه می‌ دهند و می‌ خواهند طوری وانمود کنند که من از جمله مربیانی هستم که همیشه به داوری اعتراض دارم در حالی که من هم مثل همه مربیان لیگ زمانی که داور قضاوت غیرمتعارفی داشته باشد، به او اعتراض می‌ کنند اما من هیچ وقت چه در دوران بازی و چه حالا که مربی هستم، اعتراضم را به صورت بی احترامی و توهین به داور مطرح نکردم و اصلا چنین آدمی نیستم. هر کسی که من را بشناسد می‌ داند من از جمله آدم هایی هستم که همیشه برای داور و مربیان احترام خاصی قائل هستم. اگر کسی بخواهد به این جوسازی ها ادامه دهد و حرف های غیرمنطقی بزند، قطعا از او شکایت خواهم کرد.

نیمه اول ضعیف بودیم

نتیجه بازی مقابل استقلال برای من راضی کننده بود خصوصا در نیمه دوم فرصتی پیش آمد تا بچه های ما بتوانند شایستگی های خودشان را نشان دهند، بچه ها در نیمه دوم فوق العاده بودند و با ارائه یک بازی کاملا هجومی و برتر توانستند ۳ امتیاز بازی را کسب کنند. البته ما در نیمه اول ضعیف ظاهر شدیم فکر می‌ کنم بخاطر جو ورزشگاه باعث شد که بچه های ما نتوانند توانایی های خودشان را بروز دهند. میانگین سنی ما نسبت به سال گذشته پایین تر آمده و ما ۴، ۵ بازیکن زیر ۲۱ سال در بازی دیروز به زمین فرستادیم که هیچ کدام تجربه بازی در چنین فضایی را نداشتند. به همین دلیل هم نیمه اول را با فشارهای روحی روانی ای که هواداران استقلال در ورزشگاه به وجود آورده بودند، از دست دادیم ولی خدا را شکر در نیمه دوم همان ذوب‌آهن همیشگی شدیم.

رحمتی یکی از بهترین دروازه‌بان های ایران است

درست است که ما ۲ گل زدیم ولی ۴، ۵ گل هم نزدیم. فکر می‌ کنم رحمتی در بازی دیروز یکی از بهترین های تیمش بود و توانست موقعیت های مسلم زیادی را از ما بگیرد. مهدی نشان داد که یکی از بهترین دروازه‌بان های ایران است. من ارتباط دوستی قدیمی و نزدیکی با او دارم و خوشحالم که همچنان پرفروغ است و امیدوارم که همین روند را در ادامه دهد.

استقلال برابر ذوب‌آهن ضعیف نبود

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که با وجود دو پیروزی استقلال در بازی های نخستین لیگ این تیم از لحاظ فنی حرفی مقابل ذوب‌آهن نداشت گفت: من فکر می‌ کنم اکثر تیم ها هنوز شکل واقعی خودشان را پیدا نکرده اند و ارزیابی درست در مورد عملکرد آنها باید از هفته هفتم و هشتم شروع شود و هنوز خیلی زود است که بخواهیم از لحاظ فنی تیم ها را بررسی کنیم ضمن اینکه استقلال موقعیت های خوبی مخصوصا در نیمه اول داشت و اینطور نیست که بگوییم جلوی ذوب‌آهن ضعیف ظاهر شده بودیم. آنها برای برد به زمین آمدند ولی خوشبختانه با انگیزه بالای بازیکنان ما توانستیم ۳ امتیاز را از آن خودمان کنیم.

اگر می‌خواهید ببازید ترسو نبازید

شما از من در مورد اینکه چرا بعد از اتمام بازی بازیکنانم را در آغوش گرفته ام پرسیدید، باید بگویم من وسط دو نیمه من به بازیکنان گفتم اگر می‌ خواهید ببازید ترسو نبازید! فکر کنم حرف من روی آنها خیلی تاثیر گذاشت و باعث شد بازیکنانم در نیمه دوم شجاعانه و بی پروا بازی کنند و انرژی مضاعفی هم گرفتند. در نیمه اول وقتی در کنار زمین به تیمم نگاه می‌ کردم با خودم گفتم این همان ذوب‌آهن من است! چرا اینطوری شده؟ بعد از بازی و برد مقابل استقلال در حقیقت آنها را بغل کردم تا از آنها تشکر کنم.

کار حرفه ای کمک داور، اسدیان

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که همچون دو دیدار گذشته در لیگ در بازی مقابل استقلال هم به داوری اعتراض داشت گفت: من از داوری ناراضی نیستم فقط در صحنه ای که کاوه رضایی با توپ حرکت می‌ کرد و موقعیت خوبی داشت، کرار او را متوقف کرد و پس از آن هم مصدوم شد ولی داور خطای رضایی را اعلام کرد. من هم از این موضوع ناراحت شدم و به داور اعتراض کردم ولی بقیه صحنه ها هیچ مشکلی نداشت ضمن اینکه می‌ خواهم از کار حرفه ای آقای اسدیان هم صحبت کنم او در دو صحنه که ما فکر می‌ کردیم آفساید است یک بار به نفع استقلال و یک بار به نفع ذوب‌آهن به درستی آفساید نگرفت تا موقعیت های خوبی نصیب دو تیم شود. مثل دورانی که خودم بازی می‌ کردم به بازیکنانم هم همیشه گفته ام که اعتراض نکنند و احترام قاضی میدان را رعایت کنند و هیچ وقت دوست ندارم به داوران بی احترامی شود و فکر می‌ کنم اگر اعتراضی هم داشتم خیلی طبیعی است هر مربی ای هم ممکن است چنین اعتراضی را انجام بدهد.

پرسپولیس شیرخفته است

شما عنوان کردید که پرسپولیس در رده آخر جدول است. به نظر من هنوز خیلی زود است که بخواهیم در مورد پرسپولیس قضاوت کنیم. پرسپولیس مثل شیر خفته است و ممکن است هر لحظه بیدار شود تازه ۳ هفته از لیگ گذشته و هنوز زمان زیادی تا پایان لیگ باقی مانده و بعد از آن می‌ توانیم قضاوت بهتری داشته باشیم. پرسپولیس و تیم برانکو به نسبت فصل گذشته تغییرات زیادی داشته و آنها هم مثل ما قرعه بدی در شروع لیگ داشتند. مطمئنا اگر هواداران صبور باشند در آینده نتایج بهتری از این تیم می‌ بینند.

پرسپولیس تیم تر از استقلال است

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که با توجه به تجربیات خوبی که در پرسپولیس داشته، برانکو چقدر زمان نیاز دارد تا تیمش به نتیجه برسد گفت: همانطور که گفتم پرسپولیس تغییرات زیادی داشته و من فکر می‌ کنم که باید به آقای برانکو تا نیم فصل فرصت دهیم و هواداران از این تیم حمایت کنند. مطمئن هستم پرسپولیسی که الان موجود هست خیلی بهتر از استقلال بازی می‌ کند و تیم قوی تری هم هست و مطمئن باشید در هفته های آینده به نتیجه می‌ رسد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین