روز ارادت ملت به نظام ؛ یوم الله نهم دی روز بصیرت مرد و زن ایرانی است

روز ارادت ملت به نظام ؛ يوم الله نهم دی روز بصیرت مرد و زن ایرانی است

*عیسی قلی احمدی نیا
بعضی از روزها حال و حکایتی دارند که نمی توان با کلمه آنها را به تصویر کشاند. تصویری که بتوان عظمت آن روز و وقایع اش را بازتاب داد.
روز نهم دی ماه یکی از همین روزهاست. روزی که نقطه عطفی است در تاریخ انقلاب و برگ زرینی است در تالار افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران . نهم دی روز بصیرت مرد و زن ایرانی است که با صدایی رسا و قامتی ایستاده چون کوه، به دشمنان قسم خورده و فتنه گر انقلاب اعلام کرد که اگر بخواهند در برابر دین و زعیم فرزانه انقلاب بایستند در برابر تمام دنیای آنها دلاورانه و شجاعانه خواهند ایستاد .
به راستی نهم دی ماه اوج عشق و ارادت ملت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و زعیم فرزانه و با بصیرت آن است. براستی که این روز را می توان روز خروش ملت دانست. روزی به مانند ۲۲ بهمن روزی ماندگار که ملت در برابر اهانت ها و حرمت شکنی های برخی غافلان و فریب خوردگان همچون کوه ایستادند و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و حرمت شکنان زدند تا درس عبرتی باشد برای دیگران.
بصیرت ملت شجاع ایران اسلامی ، زبانزد است. رهنمودها و بیانات رهبر عظیم الشان انقلاب همچون چراغی پر نور و هدایت گر است.
نهم دی روز حرکت ملت است. حرکتی خود جوش که لرزه بر اندام دشمنان فتنه گر انقلاب انداخت تا بار دیگر، هوس حرمت شکنی و تعرض به دین و مقدسات را نکنند.
نهم دی روز حماسه ی غیرت ایرانی است در برابر فتنه گران . روز بصیرت ملت در مقابل فریب خوردگان خائن به انقلاب و ملت است.
درایت و بینش عمیق حضرت آیت الله امام خامنه ای و حرکت خودجوش ملت غیور ایران اسلامی،حرکت های منافقانه عده ای اجیر شده در نطفه را خفه کرد و نشان داد “ولی امت”در دل تک تک “ملت” جای دارد.
براستی که حضور عظیم و خروشان مردمی در نه دی ماه ۸۸ تجلی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب یعنی روح دیانت حاکم بر دل های مردم بود.
ملت ایران بارها شعور سیاسی خود را در مقاطع گوناگون به اثبات رسانده است.از هنگامه مبارزات سیاسی در قبل از انقلاب تا حک مُهر خاموشی بر دل های فتنه گران و دشمنان قسم خورده بعد از انقلاب.
رشد و شعور سیاسی ایرانی ها در سال های اخیر نشان از وجود بصیرت بالای آنهاست.بصیرتی که هرگاه لازم است خود را نشان می دهد چه در مقابل فتنه گران ایستادگی کنند چه در مقابل داعش برای دفاع از حریم حرم اهل بیت در سوریه و عراق و …
مدافعین اسلام و انقلاب شب و روز نمی شناسند هرگاه نیازمند مشارکت و حضور به موقع باشد با دل و جان پیش قدم می شوند.دفاع از حریم اهل بیت یکی از همان وقت شناسی و بصیرت والای ایرانی هاست که افرادی به عنوان مدافعین حریم حرم رهسپار سوریه و عراق شدند و سینه خود را سپر کردند تا آجری از حرم بزرگ بانوی اسلام حضرت زینب کبری (س) کم نشود.اینان همان بصیران اسلام و انقلاب هستند.بصیرتی که در بزنگاه های مختلف با تمام وجود حضور دارند.آنان شایسته گانند.شایسته گانی با بصیرت که لباس دنیوی نپوشیدند و به زرق و برق امروزی دل نبستند و لباس عافیت و شهادت پوشیدند و مردانه ایستادند همان ایستادن خود جوش. همان که نمونه اش را در نه دی ماه ۸۸ به روشنی خود را نشان داد.

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین