حسن سلامت دوم در گفتگوی تلفنی با برنامه برآیند : آقای رییس جمهور باید برای مشکلات خوزستان خون گریه کند!

حسن سلامت دوم در گفتگوی تلفنی با برنامه برآیند : آقاي رييس جمهور بايد براي مشكلات خوزستان خون گريه كند!

سردبیر روزنامه نسیم خوزستان در خصوص پدیده گرد و غبار و مشکلات پیش آمده در خوزستان اظهار کرد ؛ یک دهه از مشکل گرد و خاک در خوزستان می گذرد اما متاسفانه مردم هیچ اقدام مثبت و عملی از سوی مسئولان برای حل این مشکل ندیده اند.
به گزارش پایگاه خبری خوزستان سرافراز، حسن سلامت دوم در گفتگوی تلفنی با ویژه برنامه برآیند تصریح کرد : واقعا جای تاسف دارد که نخیلات و کشاورزی در استان نابود شده است و این نشانه بی آبی در خوزستان است.
این فعال رسانه ای بیان کرد : مسئولین می گویند برای مقابله با گرد و غبار درختکاری کردیم، سال گذشته کاشت درخت در بیابان های استان آغاز شد و امروز وضعیت درخت هایی که کاشته شد را ببینید، اکثر درخت های کاشته شده از بی آبی نابود شده اند، آیا این ضرر به بیت المال نیست؟
سلامت دوم در ادامه گفتگوی خود با شهریار آرین نژاد مجری برنامه برآیند، گفت : مردم خوزستان از بعضی موضوعات دلشان بدرد آمده است که یکی از این موارد سفرهای نمایشی مسوولان به استان است که این موضوع واقعا تاسف بار است.
سردبیر روزنامه نسیم خوزستان افزود : مسئولین با سفرهای نمایشی به خوزستان قصد فریب مردم را دارند.
سلامت دوم پیرامون سفر آقای کلانتری به خوزستان عنوان کرد : آقایان مسئول، شما علیه منافع مردم مظلوم خوزستان اقدام نکنید، سفرتان پیشکش!
این فعال رسانه ای در خصوص تشکیل ستاد ریزگردها در تهران، افزود : آیا تشکیل این ستاد در تهران مشکلی را حل می کند؟ اعضایی که نمی توانند با مردم خوزستان همدردی کنند، چگونه می خواهند برای مردم تصمیم گیری کنند.
سردبیر روزنامه نسیم خوزستان با بیان اینکه بی تدبیری ها مردم را نابود کرده است، ادامه داد : آقای رئیس جمهور می گوید وقتی مشکلات مردم خوزستان را میبینم، من و آقای جهانگیری برای مشکلاتشان گریه می کنیم! آقای رییس جمهور گریه کردن شما چه مشکلی از مردم خوزستان را حل کرده است!
سلامت دوم در ادامه گفت : اگر واقعا رییس جمهور، مشکلات مردم خوزستان را درک کند؛ باید برای آن ها خون گریه کند.
این فعال رسانه ای تصریح کرد : آمار مهاجرت به دلیل بی توجهی ها و کم کاری برخی مدیران نگران کننده است و اگر بخواهند آمار واقعی مهاجرت را ارائه دهند فقط باید تاسف خورد.
وی گفت : چرا تعطیلی ادارات و مدارس به موقع صورت نمی گیرد؟ آیا برای تعطیلی مدارس و ادارات هم باید منتظر دستور آقایان از تهران باشیم!
سلامت دوم افزود : وقتی دانش آموزان بعد از تعطیلی به مدرسه می روند با انبوهی از خاک مواجه می شوند.
سردبیر روزنامه نسیم خوزستان ادامه داد : کارمندان ادارات چه گناهی مرتکب شده اند که باید در بدترین شرایط سرکار بروند.
این روزنامه نگار با بیان اینکه برخی مسائل دل مردم خوزستان را خون کرده است اظهار کرد : موضوع گرد و خاک باعث شده که آمار سرطان در خوزستان ۵۰۰ برابر شود، این امراض از کجا آمده است! سرطان چشم و پوست از کجا به سراغ مردم خوزستان آمده است!
سردبیر روزنامه نسیم خوزستان گفت : محیط زیست به باج گیر معروف شده است و بابت آلاینده ها از ادارات عوارض می گیرد.
سلامت دوم ادامه داد : آیا با دریافت عوارض از ادارات برای مردم خوزستان در زمان وقوع گرد و غبار، شیر و ماسک تهیه می کنند؟
این فعال رسانه ای افزود : ۸۰ درصد درآمد کل کشور از خوزستان است، آیا مردم این استان این قدر ارزش ندارند که برای آن ها در زمان وقوع گرد و غبار حداقل، شیر و ماسک خوب خریداری کرد!
سلامت دوم با بیان این که مردم دلشان برای خوزستان‌ می تپد تصریح کرد : ما از مسئولین اقدام و عمل می خواهیم و انصاف نیست با بی تدبیری و ناکارآمدی برخی مدیران، مردم را خوزستان فراری دهیم.
سلامت دوم در خصوص عدم پوشش سفر اخیر کلانتری به خوزستان از سوی خبرنگاران افزود : در این سفر استانداری خبرنگاران را به صورت گزینشی انخاب نمود و نگذاشت خبرنگاران مشکلات مردم و کشاورزان خوزستانی را به معاون رییس جمهور برسانند که این اقدام توهین به جامعه خبری استان محسوب می شود.
این روزنامه نگار افزود : معاون رییس جمهوری که نمایندگان مردم را لات خطاب می کند آیا این شخص می تواند مشکلات مردم را حل کند!
سردبیر روزنامه نیسم خوزستان در پایان گفت : اگر واقعا مسوولان مشکلات مردم و کشاورزان خوزستانی را درک کنند وقتی سرشان را روی بالش می گذارند باید از غصه بمیرند!
به گزارش پایگاه خبری خوزستان سرافراز، برنامه پر بیننده “برآیند” برنامه چالشی است که از شبکه استانی خوزستان پخش می شود و با به چالش کشاندن مسوولان، مطالبات مردم را دنبال می کند!

درباره نویسنده

7477مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین