سامانه مونسون به بخش کشاورزی و دامپروری خوزستان خسارت وارد کرد

سامانه مونسون به بخش کشاورزی و دامپروری خوزستان خسارت وارد کرد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در پی فعالیت سامانه بارشی مونسون خسارت هایی به حوزه کشاورزی اعم از باغبانی، دامداری و تاسیسات زیربنایی استان وارد شده است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، خدارحم امیری زاده در خصوص ارزیابی خسارت ها به کشاورزان و دامداران آسیب دیده در پی فعالیت سامانه مونسون اظهار داشت: در پی این پدیده خسارت هایی به حوزه کشاورزی اعم از باغبانی، دامداری و تاسیسات زیربنایی وارد شده است.

وی افزود: افرادی که محصول، دام یا تجهیزاتشان را بیمه کرده اند، سریعا بیمه خسارت ها را بررسی خواهد کرد و خسارت ها پرداخت می شود.

رئیس جهاد کشاورزی خوزستان تصریح کرد: خسارت آن دسته از افرادی که محصولات، دام یا تجهیزاتشان را بیمه نکرده اند نیز بررسی می شود و به ستاد مدیریت بحران استانداری، ستاد مدیریت بحران وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه خوزستان ارائه و در هیات دولت نیز مطرح می شود.

امیری زاده که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، با بیان اینکه ۳۰ درصد حق بیمه را دولت و ۷۰ درصد را کشاورز یا دامدار پرداخت می کند، بیان کرد: اگر اعتباری در این خصوص اختصاص داده شد، خسارت این افراد نیز پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

درباره نویسنده

1217مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین