سرپرست بخشداری زیدون خبر داد؛ زحمی‌ شدن مامور نیروی انتظامی در درگیری با قاچاقچی در سردشت

سرپرست بخشداری زیدون خبر داد؛ زحمی‌ شدن مامور نیروی انتظامی در درگیری با قاچاقچی در سردشت

سرپرست بخشداری زیدون گفت: مامور نیروی انتظامی سردشت زیدون در درگیری با یک قاچاقچی زخمی شد.

خبرگزاری فارس: زحمی‌ شدن مامور نیروی انتظامی در درگیری با قاچاقچی در سردشت

سید ذبیح‌الله فرخنده‌زاده از زخمی شدن یک مامور فداکار نیروی انتظامی در درگیری با یک قاچاقچی خبر داد و اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پاسگاه انتظامی درونک بخش زیدون با اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و برخورد با سوداگران مرگ در محور سردشت ‌ـ امیدیه، یک دستگاه خودرو پژو با یک نفر سرنشین مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پلیس پاسگاه انتظامی درونک نیز پس از مظنون شدن به یک دستگاه خودروی سواری پژو بلافاصله خودرو را متوقف و به بازرسی از آن پرداختند که موفق به کشف ۲۵ کیلو مواد مخدر از نوع حشیش شدند.

سرپرست بخشداری زیدون اضافه کرد: متاسفانه در حین جست‌‌وجوی ماشین راننده سواری به صورت ماهرانه وسیله نقلیه را روشن و از دست مامورین نیروی انتظامی گریخت.

فرخنده‌زاده ادامه داد: در همین حین مامور نیروی انتظامی با فداکاری و ازخودگذشتگی خود را از درون ماشین همراه با مواد به بیرون پرتاب می‌کند که در این حادثه هر دو پای مامور نیروی انتظامی به شدت آسیب می‌بیند.

وی، جانفشانی مامور ناجا به نام رضا اسدی زارعی در دفاع از امنیت و آرامش مردم را قابل تقدیر دانست و گفت: نکته حائز اهمیت در این حادثه این است که ماموران نیروی انتظامی برای اینکه مواد مخدر کشف شده توسط راننده از بین نرود، جانفشانی کرد.

سرپرست بخشداری زیدون در پایان بیان کرد: این سوداگر مرگ و قاچاقچی مواد مخدر پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شد.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین