سرپرست امور آبفای آبادان خبر داد؛ رفع مشکل فاضلاب ۳۰۰ مشترک در آبادان

سرپرست امور آبفای آبادان خبر داد؛ رفع مشکل فاضلاب 300 مشترک در آبادان

سرپرست امور آبفای آبادان از رفع مشکل فاضلاب ۳۰۰ مشترک در منازل فرهنگیان منطقه ذوالفقاری این شهر خبر داد.

خبرگزاری فارس: رفع مشکل فاضلاب 300 مشترک در آبادان

ابراهیم شریفی‌فرد اظهار کرد: برای این منظور یک خط شبکه جمع‌آوری فاضلاب (اقطار ۲۰۰ و ۲۵۰)، دو منهول با تمامی آب بندها و دریچه ساخته، نصب و اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این اقدامات ۳۵۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است، افزود: سه دستگاه پمپ فاضلاب تلمبه خانه psda واقع در ایستگاه ۱۲ با صرف اعتباری معادل ۱۰۰ میلیون ریال و با هدف بهره‌برداری اصولی از تلمبه‌خانه‌ها راه‌اندازی شد.

*افزایش ۸۰۰ مترمکعبی آبرسانی به تصفیه‌خانه‌های آب آبادان و دیری‌فارم

سرپرست امور آبفای آبادان در بخش دیگری از سخنان خود از افزایش ۸۰۰ متر مکعبی آبرسانی به تصفیه‌خانه‌های آب دیری‌فارم و آبادان خبر داد و به صرف اعتبار ۵۰ میلیون ریالی برای اجرای این طرح اشاره کرد.

شریفی‌فرد با توضیحاتی در این رابطه تصریح کرد: با راه‌اندازی سه دستگاه پمپ مدل ۳۵ ـ ۳۰۰ اسکله آبگیر تصفیه‌خانه ثامن‌الائمه در تصفیه‌خانه طرح جامع، آبرسانی به تصفیه‌خانه‌های مذکور هر کدام به میزان ۸۰۰ مترمکعب در طول شبانه‌روز افزایش یافت.

وی همچنین از انجام عملیات لایروبی تلمبه‌خانه فاضلاب کوی فرهنگیان و ۱۰۸ هکتاری آبادان خبر داد و گفت: برای انجام این کار مبلغ ۷۶ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

سرپرست امور آبفای آبادان در پایان نیز از تخلیه ۶٫۱ متر لجن از مخزن تلمبه‌خانه فرهنگیان، تخلیه ۸٫۱ متر لجن از مخزن تلمبه‌خانه ۱۰۸ هکتاری، پائین آوردن سطح آب و رضایت اهالی مناطق مذکور به عنوان نتایج حاصله از این اقدام نام برد.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین