تهامی: دلم به حال پرسپولیس سوخت

تهامی: دلم به حال پرسپولیس سوخت

پرویز کریمی به من گفت که مهاجم آن ها با پا او را زده است اما قضاوت را به کارشناسان می سپارم.


درباره وضعیت دستش پس از بازی استقلال تهران گفت: در یک صحنه ضربه ی آزاد عادل کلاه کج را از روی نیمکت دیدم و خیال کردم گل شده است اما زمانی که فهمیدم با اختلاف کمی به بیرون رفته دستم را ستون نیمکت زدم و دستم رگ به رگ شد.

مربی استقلال اهواز در مورد داوری جنجالی بازی گفت: من می خواهم به مانند زمان بازیکنی خودم همچنان در زمان مربیگری نیز مرد اخلاق بمانم. می خواهم این موردهای داوری را به کارشناسان داوری بسپارم تنها چیزی که پرویز کریمی دروازه بان تیم ما به من گفت این بود که مهاجم استقلال من را زد. اما در هر صورت امیدوارم کارشناسان درباره ی این مورد قضاوت کنند.

تهامی درمورد وضعیت استقلال اهواز گفت: استقلال اهواز پس از استقلال تهران محبوب ترین تیم ایران است و مطمئن باشید پس از وقفه ای که در لیگ به وجود خواهد آمد یک استقلال اهواز متفاوت خواهید دید. این هفته نیز بازی سختی برابر ذوب آهن داریم و امیدوارم بتوانیم با کمک خدا، جدم و همت بچه ها موفق شویم. به نظر من هر تیم در هر بازی تنها برای برد باید به میدان برود و به چیزی کم تر از آن فکر نکند.

وی همچنین گریزی به وضعیت پرسپولیس زد و گفت: برای اولین بار دلم به حال یک مربی و البته پرسپولیس سوخت، پرسپولیس باید حداقل ۲۰ گل به ذوب آهن می زد اما نمی دانم چگونه توپ هایشان گل نمی شد. این دیگر تقصیر مربی نیست که بازیکن دروازه بان را بتواند دریبل بزند اما آن را تبدیل به گل نکند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین