رونالدو در انتظار ثبت یک رکورد ویژه برای رئال

رونالدو در انتظار ثبت یک رکورد ویژه برای رئال

امشب رئال مادرید و کریستیانو رونالدو پای به فصل جدید رقابت های لالیگا خواهند گذاشت و اسپورتینگ گیخون، اولین حریفشان در این چالش بزرگ است.


این هفتمین فصل متوالی است که رونالدو با پیراهن رئال در میادین حاضر خواهد بود و همچون همیشه، قهرمانی در لالیگا، اولین و مهمترین هدف او به حساب می آید. در وهله دوم نیز کسب عنوان بهترین گلزن رقابت ها و پشت سر گذاشتن مسی، دومین هدف او در لالیگاست.

رونالدو امشب در شرایطی در ترکیب اصلی رئال برابر گیخون به میدان خواهد رفت که می تواند با یک هت تریک، رکوردی ویژه به نام خود ثبت کند. او تاکنون ۲۰۰ بار در لالیگا برای رئال به میدان رفته و ۲۲۵ گل نیز به ثمر رسانده است. رونالدو تنها دو گل با دی استفانو و سه گل با رائول فاصله دارد و در صورت ثبت یک هت تریک برابر گیخون، می تواند به بهترین گلزن تاریخ رئال در لالیگا بدل شود.

او همچنین در تمام رقابت هایی که برای رئال به میدان رفته(۳۰۰بازی) موفق به زدن ۳۱۳ گل شده است و در حال حاضر پس از رائول ۳۲۳ گله، دومین گلزن برتر تاریخ کهکشانی ها محسوب می شود. فوق ستاره پرتغالی احتمالا خیلی زود و در همین فصل به بهترین گلزن تاریخ رئال بدل خواهد شد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین