مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان خبر داد ؛ تمدید گواهینامه‌های استاندارد جهانی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان خبر داد ؛ تمدید گواهینامه‌های استاندارد جهانی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: گواهینامه‌های سه‌گانه استاندارد جهانی (ISO) این شرکت پس از انجام ممیزی مراقبتی توسط ممیزان شرکت گواهی دهنده تمدید شد.

خبرگزاری فارس: تمدید گواهینامه‌های استاندارد جهانی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان

صبح امروز جلسه اختتامیه گواهینامه‌های استاندارد مدیریت قدیمی‌ترین شرکت تولید کننده نفت و گاز کشور با حضور نمایندگان ایرانی شرکت SGS سوئیس، مدیرعامل و روسای واحدهای مختلف این شرکت برگزار شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در این آیین که در محل سالن کنفرانس اداره مرکزی برگزار شد طی سخنانی اظهار کرد: این شرکت در سال ۱۳۸۲موفق شد به‌عنوان نخستین شرکت بهره بردار تابعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گواهینامه‌های استاندارد جهانی را دریافت کند.

ابراهیم پیرامون با عنوان اینکه تمدید گواهینامه‌ها پس از حضور ممیزان شرکت مربوطه و بررسی همه فعالیت‌های تولیدی و پشتیبانی و انطباق آنها با الزامات استاندارد صورت می‌گیرد اظهار کرد: به‌عنوان قدیمی‌ترین تولید کننده نفت و گاز کشور از اینکه منطبق بر معیارها و استانداردهای جهانی فعالیت می‌کنیم و فعالیت‌های ما مورد تأیید ممیزان قرار می‌گیرد، بسیار خرسندیم.

وی با تأکید بر صیانت از محیط زیست در فعالیت‌های تولیدی این شرکت خاطرنشان کرد: توجه به محیط زیست پایدار و الزامات آن، رعایت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای همواره جزو اصول و سرلوحه فعالیت‌های شرکت بوده و نداشتن حوادث قابل ملاحظه در این سطوح خود بیانگر این اهمیت است.

سرممیز شرکت SGS نیز ضمن اظهار رضایت از ممیزی‌های صورت گرفته تیم ممیزی این شرکت گفت: در ممیزی انجام شده که یافته‌ها و مشاهدات به روش نمونه برداری و در زمان محدود انجام شد طی آن مواردی که منجر به عدم انطباق کلی شود مشاهده نشد.

محمدرضا حسینیان افزود: در این ممیزی برخی عدم انطابق به صورت جزئی مشاهده شد که از نظر این شرکت مانعی بر سر راه تمدید گواهینامه محسوب نشده و طی یک بازه زمانی باید برطرف شوند از این رو اعلام می‌کنم که گواهینامه‌های سه‌گانه شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از سوی این شرکت برای یک بازه زمانی یک ساله دیگر مورد تأیید شرکت SGS است.

شرکت بهره برداری  نفت و گاز مسجدسلیمان به‌عنوان قدیمی‌ترین تولید کننده نفت و گاز در خاورمیانه و ایران که فعالیت تولیدی در آن از سال ۱۲۸۷ و به‌دنبال کشف نفت در این منطقه شکل گرفت موفق شده است، گواهینامه‌های سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) شامل سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 ویرایش ۲۰۰۸، سیستم مدیریت زیست محیطی ISO14001 ویرایش ۲۰۰۴ و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای OHSAS 18001 ویرایش ۲۰۰۷ را در سال ۱۳۸۲ کسب کند.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین