در گفت‌وگو با هیئت ژاپنی در شرکت آبفا خوزستان صورت گرفت؛ معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و مشارکت در اجرای پروژه‌های آبفای خوزستان

در گفت‌وگو با هیئت ژاپنی در شرکت آبفا خوزستان صورت گرفت؛ معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و مشارکت در اجرای پروژه‌های آبفای خوزستان

فرصت‌های سرمایه‌گذاری و مشارکت در اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب خوزستان در بازدید هیئت ژاپنی از این سازمان مورد بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری فارس: معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و مشارکت در اجرای پروژه‌های آبفای خوزستان

صبح امروز هیئت ژاپنی به‌ منظور آغاز همکاری‌های مشترک در زمینه‌های مالی و اجرایی وارد شرکت آبفا خوزستان شدند و از نزدیک با طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ شرکت آب و فاضلاب خوزستان آشنا شدند.

در این نشست که با هماهنگی استانداری خوزستان تشکیل شد طرف ایرانی اولویت‌های اجرایی در طرح‌های آب و فاضلاب استان را در سه بخش احداث تصفیه خانه‌های فاضلاب شهرهای اندیمشک، شوش، ایذه، بهبهان و بستان، تکمیل شبکه و خطوط انتقال فاضلاب ۱۶ را تشریح کرد.

هیئت ژاپنی نیز ضمن استقبال از طرح‌های پیشنهادی شرکت آبفای خوزستان آمادگی خود را برای انتقال تکنولوژی‌های روز دنیا  به ایران و آغاز همکاری‌های مشترک اعلام و خواستار بازدید از طرح‌های نیمه کاره و ارائه جزئیات بیشتری در خصوص مشخصات طرح‌ها و پروژه‌های مطروحه شدند تا در صورت مساعد بودن زمینه همکاری این دیدارها ادامه یابد.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین