نماینده مردم شادگان در مجلس تاکید کرد؛ لزوم اجرای برنامه‌های کیفی‌تر در هفته دولت امسال

نماینده مردم شادگان در مجلس تاکید کرد؛ لزوم اجرای برنامه‌های کیفی‌تر در هفته دولت امسال

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم اجرای برنامه‌های کیفی‌تر در هفته دولت امسال با توجه به شعار سال «همدلی و همزبانی دولت و ملت» تاکید کرد.

خبرگزاری فارس: لزوم اجرای برنامه‌های کیفی‌تر در هفته دولت امسال

عبدالله تمیمی اظهار کرد: هفته دولت فرصتی مناسبی است برای تجلیل از دولتمردان و زمان مناسبی برای آگاه ساختن آنها در خصوص اقداماتی که در یک سال گذشته انجام شده است.

وی افزود: مردم باید در جریان امور قرار گیرند و با آگاهی از خدمات صورت گرفته امید آنها به بهبود امور افزایش یابد، ناامیدی مردم از مسئولان ضربه غیرقابل جبرانی برای نظام خواهد بود.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با توجه به شعار راهبردی مقام معظم رهبری مبنی بر «همدلی و همزبانی دولت و ملت»، امسال هفته دولت بیشتر به محتوای برنامه‌ها و کیفی سازی آنها توجه و تمام تلاش مسئولان ارائه خدمات به مردم در یک فرآیند دوطرفه است.

وی، مردم را مهمترین سرمایه اجتماعی هر کشور و حکومت دانست و تاکید کرد: باید تمام تلاش خود را در این هفته در جهت رضایتمندی مردم، جلب اعتماد عمومی و افزایش سطح مشارکت آنان معطوف کنیم.

تمیمی در پایان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان محمدعلی رجایی و حجت‌الاسلام باهنر گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین اندیشه‌های شهیدان رجایی و باهنر و همچنین ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و ادارات دولتی است.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین