رئیس سازمان انرژی اتمی و جمعی از معاونین و مدیران این سازمان با مراجع عظام تقلید در شهر مقدس قم دیدار کردند

رئیس سازمان انرژی اتمی و جمعی از معاونین و مدیران این سازمان با مراجع عظام تقلید در شهر مقدس قم دیدار کردند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی, علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی به همراه جمعی از معاونین و مدیران این سازمان صبح پنج‌شنبه ۲۸/۹/۱۳۹۲، با مراجع عظام تقلید نوری همدانی، مکارم شیرازی، صافی گلپایگانی و جوادی آملی در شهر مقدس قم دیدار کردند.
در این دیدار ایشان با ارائه گزارشی از فعالیتهای صلح آمیز هسته‌ای کشور به آنان اطمینان دادند که فعالیتهای هسته‌ای با شتاب و روند مورد نظر در حال انجام است.
رئیس سازمان انرژی اتمی در ادامه توضیحات خود به روند پیاده‌سازی برنامه اقدام مشترک و روح توافقات صورت گرفته و دورنمای روشن ادامه و گسترش برنامه هسته‌ای کشور اشاره و بر ضرورت هوشیاری و مراقبت در ادامه مذاکرات تاکید نموده و افزود: ضمن اینکه با هوشیاری و دقت بالا کار را دنبال می‌کنیم، اقدامات داوطلبانه ما در صورت عدم اجرای تعهدات طرف مقابل قابل برگشت است.
ایشان با اشاره به پیشرفتهای محیر العقول در عرصه هسته‌ای که بعضاً برای غربی‌ها ها هم غیرقابل باور بوده است، تاکید کرد که طرف مقابل بطور ضمنی حقیقت غنی‌سازی ما را پذیرفته است و همه برنامه‌های میان مدت و بلند مدت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران انجام خواهند شد آنچنان‌که ساخت نیروگاه دوم در بوشهر از سال آینده آغاز و ساخت مجموعه چهار نیروگاه دیگر علاوه بر نیروگاه فعلی در میان مدت، در دستور کار قرار دارد.
رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به مسئولیت سنگین مسئولان، دانشمندان و مهندسان هسته‌ای کشور در پیشبرد این صنعت، از علماء و مراجع عظام درخواست حمایت و دعای خیر نمودند.
مراجع عظام تقلید نیز با تقدیر از زحمات دانشمندان و مهندسان هسته‌ای برای پیشرفت کشور دعا نموده و برای مسئولین سازمان انرژی اتمی توفیق الهی مسالت نمودند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین