گل محمدی: شیش هیچ افتخار پرسپولیسی هاست

گل محمدی: شیش هیچ افتخار پرسپولیسی هاست

گل محمدی اعتقاد دارد مبالغ قرارداد شفاف نیست و انتشار آن در این شرایط کار درستی نبود.


سرمربی ذوب آهن اصفهان در آستانه دیدار حساس تیمش در جام حذفی برابر بادران تهران تیمش را همچنان مدعی اصلی این جام قلمداد می کند. یحیی گل محمدی درباره این دیدار و رقابت های جام حذفی گفت: صد در صد جام حذفی را جدی خواهیم گرفت. وقتی می توان با ۵ بازی جام را به خانه برد باید با آمادگی کامل و تمرکز زیادی در آن حاضر شد و از این راه میانبر به بهترین نحو استفاده کرد.

وی ادامه داد: این یک میانبر خوب برای کسب سهمیه است و با قدرت و انگیزه زیادی در آن حاضر خواهیم شد تا بهترین عملکردمان را ارائه دهیم. شناخت زیادی از حریف ندارم اما از مربی خوبی سود می برند آقای سنجری تیم خوبی را آماده کرده اند و می توانند خطرناک باشند و غافلگیرمان کنند و کاملا باید مراقب باشیم.

یحیی گل محمدی در واکنش به انتشار مبالغ قراردادها گفت: این کار در اروپا هم انجام می شود اما معمولا برخی قراردادها سکرت هستند و اینطور نیست که مبالغ دستیاران و اعضای دیگر منتشر شود. به هرحال زمان درستی برای انتشار قراردادها نبود. اگر قرار به انتشار مبالغ بود بهتر است در انتهای فصل منتشر شود. به نظرم الان این قراردادها شفاف نیست و در انتهای فصل بهتر بود.

وی در توضیح صحبت هایش گفت: بهرحال خیلی از بازیکنان در قراردادشان متمم و بندهایی دارند که این مبالغ در پایه ثبت شده است و در پایان فصل کم یا زیاد خواهد شد. امکان دارد با توجه به شرایط بازیکن جرایم یا پاداش هایی به او تعلق گیرد و انتشار مبالغ در پایان فصل شفافیت و دقت بیشتری داشت و اینگونه در حق کسی اجحاف نمی شد. اینطور که می گویند فلانی گران ترین و ارزانترین است درست نیست و این لیست شفافیت ندارد و در پایان فصل سندیت بهتری داشت.

یحیی گل محمدی درباره خارج شدن نام اسماعیل فرهادی از لیست ذوبی ها در این فصل گفت: اسماعیل فرهادی بعد از اینکه در فصل گذشته دچار مصدومیت شد در این فصل نتوانست در کنار ما تمرین کند و قرار شد در نیم فصل در صورت مهیا شدن شرایطش به لیست اضافه شود و اگر مصدومیتش بهبود یافت به لیست تیم اضافه خواهد شد.

پیشکسوت پرسپولیس و سرمربی حال حاضر ذوب آهن در پایان درباره ۱۶ شهریور و برد تاریخی پرسپولیسی ها در این روز برابر استقلال گفت: یک بازی تاریخی بود و تمام بازیکنانی که در آن حضور داشتند باعث افتخار ما هستند. آنها تاریخ ساز شدند و با آن برد شیرین برابر تاج سابق یک روز حماسی را برای پرسپولیسی ها ساختند. آن برد باعث شد تا هواداران همیشه حس خوبی داشته باشند و به آن افتخار کنند و برد شیش هیچ افتخار همه ی پرسپولیسی هاست.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین