«خسوس» تا جام ملت‌ها نباید تکان بخورد!

«خسوس» تا جام ملت‌ها نباید تکان بخورد!

رئیس کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی با بیان اینکه سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی از تیم گلساپوش یزد جدا می‌شود، گفت: «خسوس کاندلاس» تا جام ملت‌های فوتسال آسیا مرخصی ندارد و نباید تکان بخورد.


عباس ترابیان، درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار کرد: من با آقای افتخاری (رئیس کمیته فوتسال) صحبت کردم که ایشان اعلام کرد قرارداد خسوس را برای او ارسال کرده است. قرار شده خسوس تا امروز دوشنبه این قرارداد را با شرکتی که در آن کار می‌کند در میان بگذارد و در صورت توافق، تا آخر هفته به ایران بیاید.

وی با اشاره به زمان کم باقیمانده تا آغاز جام ملتهای آسیا، در خصوص مرخصی‌های سرمربی تیم ملی فوتسال تاکید کرد: خسوس باید در ایران مستقر شود و تا زمان مسابقات تکان نخورد!

رئیس کمیته فنی فوتسال در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت مربیان تیم ملی در صورت بازگشت خسوس، گفت: ما حتما روی این موضوع نظر داریم و باید در کمیته فنی درباره آن بحث کنیم. اگر قرار است دچار معضلات قبلی شویم که چرا دوباره خسوس را بیاوریم؟ البته ما در کمیته فنی فقط نظر می‌دهیم؛ حالا اگر آقایان خواستند به آن عمل کنند با خودشان است. ما حرفمان را می‌زنیم که بعدها چیزی متوجه کمیته فنی نباشد.

ترابیان در ادامه درباره حضور ناصر صالح روی نیمکت تیم کره‌جنوبی، یادآور شد: چون خود آقای صالح پیشنهاد کره‌جنوبی را تایید کرده، درباره آن حرف می‌زنم. چند ماه پیش کره‌جنوبی از ما درخواست یک مربی فوتسال کرد که ما هم دو، سه گزینه به آنها معرفی کردیم. کره‌ای‌ها با توجه به رزومه و سابقه کار، صالح را پسندیدند.

وی اضافه کرد: ما درباره قرارداد هم مذاکراتی با هماهنگی صالح داشتیم. در نهایت مقرر شد آنها پیش قرارداد صالح را به ایران بفرستند تا بعد از امضای آن، صالح به کره جنوبی برود و به احتمال زیاد در جام ملتهای آسیا روی نیمکت تیم ملی کره بنشیند.

رئیس کمیته فنی فوتسال در پایان درباره فعالیت همزمان محمدحسین میرشمسی سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ساحلی در تیم گلساپوش یزد هم گفت: قرار شد یک نفر دیگر جایگزین میرشمسی در تیم گلساپوش شود. اگر قرار است ایشان در تیم ملی باشد، نباید در باشگاه فعالیت داشته باشد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین