الوطن سوریه: داعش شمال حلب با داعش در شرق حلب برای آمریکا متفاوت است

الوطن سوریه: داعش شمال حلب با داعش در شرق حلب برای آمریکا متفاوت است

یک روزنامه سوری با اشاره به حمله جنگنده‌های ائتلاف آمریکا به داعش در شمال حلب و نادیده گرفتن آن در شرق حلب، نوشت: داعش این طرف با آن طرف برای ائتلاف آمریکا متفاوت است.

خبرگزاری فارس: الوطن سوریه: داعش شمال حلب با داعش در شرق حلب برای آمریکا متفاوت است

روزنامه «الوطن» چاپ دمشق، در یادداشت کوتاهی با عنوان «از چشم ائتلاف (آمریکا).. داعش در شمال و شرق حلب با هم متفاوت است»، از رویکرد دوگانه آمریکا انتقاد کرد.

این روزنامه دولتی سوریه با ذکر معیار دوگانه آمریکا برای مبارزه با گروه تروریستی-تکفیری داعش، نوشت: جنگنده‌های ائتلاف بین‌المللی که واشنگتن آن را هدایت می‌کند، روزانه مواضع داعش در ریف حلب شمالی را بمباران می‌کنند؛ جایی که دیگر گروه‌های مسلح حامی ائتلاف حضور دارند.

الوطن افزود: این در حالی است که ارتش سوریه به تنهایی در ریف حلب شرقی و بدون کمک یا دخالت کسی در حال مبارزه با این گروه تروریستی (داعش) است.

به گفته این روزنامه، «ناظران و دنبال‌کنندگان سیر عملیات ائتلاف می‌پرسند که چرا آمریکا مواضع داعش در شرق حلب را از حملات خود مستثنی می‌کند حال آنکه داعش، داعش است (چه در شمال حلب چه در شرق آن).

آمریکا اواخر تابستان سال گذشته با همراهی متحدان خود در منطقه و خارج از آن ائتلافی موسوم به ائتلاف بین‌المللی ضد گروه‌های افراطی (داعش) در عراق و سوریه ایجاد کرد اما به اذعان حتی منتقدان آمریکایی، این ائتلاف یا کارایی لازم را نداشته یا قصد نابودی داعش را ندارد.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین