عربستان و قطر نیروی بیشتر به «قتلگاه نظامیان خود» در یمن اعزام کردند

عربستان و قطر نیروی بیشتر به «قتلگاه نظامیان خود» در یمن اعزام کردند

بعد از کشته شدن ده‌ها نظامی سعودی و اماراتی در شرق یمن، عربستان و قطر ضمن تشدید حملات هوایی به یمن نیروهای بیشتری به این کشور اعزام کرده‌اند.

خبرگزاری فارس: عربستان و قطر نیروی بیشتر به «قتلگاه نظامیان خود» در یمن اعزام کردند

در پی کشته شدن ده‌ها نظامی سعودی و اماراتی در شرق یمن، عربستان به تلافی این تلفات شدید ترین حملات خود را به یمن انجام داد.

روزنامه «الحیات»، به نقل از یک منبع محلی در مأرب نوشته که بیش از هزار نیروی «ویژه» وابسته به «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهور مستعفی یمن و ائتلاف کشورهای عربی به سرکردگی عربستان راهی استان مأرب شده‌اند.

بر اساس این خبر این نیروها از نیروهای ویژه ارتش عربستان و قطر هستند که به همراه تجهیزات نظامی گسترده به مأرب اعزام شده‌اند.

به گفته این منبع این نیروها از گذرگاه «الودیعه» کهتنها گذرگاه زمینی فعال میان عربستان و یمن به شمار می‌رود وارد خاک یمن شده‌اند و تجهیزات نظامی گسترده‌ای نیز به همراه آنها به این منطقه فرستاده شده است.

در همین راستا عربستان ده‌ها حمله هوایی اردوگاه‌های نظامی ارتش یمن، گارد ریاست جمهوری، مدرسه گارد ریاست جمهوری، پایگاه هوایی الدیلمی، اردوگاه نیروهای ویژه ریاست جمهوری، دانشگاه الایمان و خانه‌های حامیان انصار الله را هدف قرار داده است.

این حملات همچنین به بیمارستان «السبعین» آسیب وارد کرده که به گفته مسئولان یمنی دیگر قادر به ارائه خدمات به مردم این کشور نخواهد بود.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین