ادامه واکنش‌ها به حمله کوبنده یمنی‌ها

ادامه واکنش‌ها به حمله کوبنده یمنی‌ها

مقامات کشورهای عربی همچنان به همدردی با مقامات سعودی، بحرینی و اماراتی در پی کشته شدن ده‌ها نظامی آن‌ها در یمن ادامه می‌دهند.

خبرگزاری فارس: ادامه واکنش‌ها به حمله کوبنده یمنی‌ها

مقامات کشورهای عربی همچنان به همدردی با مقامات سعودی، بحرینی و اماراتی درپی کشته شدن نظامیان این کشورها در حملات ارتش یمن و نیروهای مردمی که منجر به کشته شدن بیش از ۶۰ نظامی ائتلاف شد، ادامه می‌دهند.

در همین زمینه شیخ احمد جابر الصباح امیر کویت در نامه‌ای به ملک سلمان پادشاه عربستان با تاکید بر حمایت خود از عملیات علیه یمن مرگ نظامیان سعودی را به مقامات دولت ریاض تسلیت گفت.

همچنین وی در نامه‌هایی جداگانه کشته شدن ۵ سرباز بحرینی و ۴۵ اماراتی را تسلیت گفت.

همچنین پادشاه مغرب هم ضمن همدردی با همتایان سعودی، بحرینی و اماراتی بر ادامه حمایت‌ها از آنچه ائتلاف عربی برای حمایت از مشروعیت نامید، تاکید کرد.

سودانی‌ها نیز از غافله پیام‌های تسلیت برای مقامات حاشیه خلیج فارس عقب نماندند و کشته شدن نظامیان کشورهای ائتلاف تحت رهبری عربستان را که ۶ ماه است یمن را آماج حملات خود قرار داده و منجر به کشته شدن بیش از ۳ هزار نفر شدند، تسلیت گفتند.

 روز جمعه (دیروز) طی حملات نیروهای ارتش و نیروهای مردمی یمنی به نظامیان ائتلاف تحت رهبری عربستان ۶۶ نفر از جمله ۴۵ نظامی اماراتی، ۵ نظامی بحرین و ۱۶ نظامی سعودی در مناطق مختلف یمن کشته شدند.

البته سخنگوی ارتش یمن گفته بود که تعداد نظامیان اماراتی کشته شده در مأرب بیش از ۷۷ نفر بوده است.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین