انهدام ۱۵ خودرو داعش در عملیات بسیج مردمی عراق

انهدام 15 خودرو داعش در عملیات بسیج مردمی عراق

نیروهای بسیج مردمی عراق در عملیات دیشب ، ۱۵ خودرو وابسته به گروهک تروریستی داعش را منهدم کرد و شماری از عناصر آن را از پای در آوردند.

خبرگزاری فارس: انهدام 15 خودرو داعش در عملیات بسیج مردمی عراق

یکشنبه‌شب (دیشب) کاروانی متشکل از ۱۵ خودروی زرهی و مجهز به دوشکا٬ سلاح‌های نیمه‌سنگین و حامل مهمات با شماری از عناصر تروریستی داعش شکار نیروهای بسیج مردمی (الحشد الشعبی)‌ شدند.

این خودروها در حال کمک‌رسانی به همرزمان خود در نزدیکی «تپه المشیهیده» واقع در شرق شهر الرمادی (مرکز استان الانبار) بودند که نیروهای اطلاعات بسیج مردمی عراق، آنها را با موشک‌های کورنت هدف قرار دادند.

الحشد الشعبی در این عملیات موفق شد تمامی ۱۵ خودرو تروریست‌های داعش به همراه تمامی سرنشنیان آن را به طور کامل نابود کنند.

به گزارش فارس٬ عملیات پیشروی در حومه شهر الرمادی، مرکز استان الانبار و شهر الفلوجه به کندی پیش می‌رود و نیروهای عراقی برای پایین آوردن تلفات، عملیات پاکسازی را با احتیاط انجام می‌دهند و بیشترین تمرکز را برای انهدام خودروهای زرهی و مجهز به دوشکای تروریست‌ها٬ کمین‌ها و عملیات‌های ویژه برای نفوذ به مناطق آلوده و کشتن افراد سرشناس تروریست‌های داعش و فلج کردن اتاق‌های عملیات داعش انجام می‌هند.

جنگنده‌های ارتش عراق نیز مواضع و تحرکات و انبارهای مهمات تروریست‌ها را به صورت مستمر در اطراف دو شهر هدف قرار می‌دهند.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین