رئیس اداره آموزش و پرورش زیدون خبر داد؛هوشمندسازی ۴۰ کلاس درسی در سردشت زیدون

رئیس اداره آموزش و پرورش زیدون خبر داد؛هوشمندسازی 40 کلاس درسی در سردشت زیدون

رئیس اداره آموزش و پرورش زیدون از هوشمندسازی ۴۰ کلاس درسی در این منطقه خبر داد.

خبرگزاری فارس: هوشمندسازی 40 کلاس درسی در سردشت زیدون

ولی شهبازی از هوشمندسازی ۴۰ کلاس درسی در این منطقه خبر داد و اظهار کرد: شاداب‌‎سازی و مناسب‌سازی مدارس از طریق سازماندهی و ساماندهی نیروی انسانی، کلاس درس و تجهیزات آموزشی برای آغاز سال تحصیلی جدید از اقدامات اجرایی پروژه ملی مهر در منطقه زیدون است.

وی افزود: مدیران، معاونان و معلمان مدارس باید با بهره‌گیری از خرد جمعی و مشارکت‌دهی پرسنل آموزش و پرورش، اولیای دانش‌آموزان، شوراهای اسلامی روستا و دهیاران، شوراهای محلی و خیرین در جهت اجرای پروژه ملی مهر و نیز تشکیل شورایی برای این پروژه در مدارس گام بردارند.

رئیس اداره آموزش و پرورش زیدون با اشاره به پیشرفت تکنولوژی در جامعه امروزی گفت: در عصر امروز نمی‌توان ضرورت استفاده از فناوری‌های نوین را انکار کرد و آموزش و بهره گیری از آن به‌ویژه برای تربیت و تقویت توانمندی‌های نسل آینده مقوله‌ای اجتناب ناپذیر است.

شهبازی تصریح کرد: هوشمندسازی مدارس موجب شادابی دانش‌آموزان، تسهیل در تحصیل، سرعت انتقال مفاهیم و ماندگاری بیشتر آموخته‌ها می‌شود.

وی با تأکید بر موضوع کیفی‌سازی در هوشمند سازی مدارس ادامه داد: جاهایی هستند که حتماً نیاز به تجهیزات خواهند داشت و باید توسعه پیدا کنند، اما بحث اصلی کار روی کیفیت و محتواست.

شهبازی ضمن اشاره به مشارکت‌های مردمی و خیرین در منطقه افزود: ۸۰ درصد از هوشمندسازی مدارس با مشارکت‌های مردمی و همچنین خیرین صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۴۰ کلاس درسی تاکنون با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ و ۸ میلیون تومان راه اندازی شده است خاطرنشان کرد: از این مدارس تاکنون ۱۵ کلاس روستایی و ۲۵ کلاس شهری تاکنون به سیستم هوشمندسازی مدارس مجهز شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش زیدون در پایان از کسانی که در این راستا به تجهیز مدارس و هوشمندسازی مدارس سردشت زیدون کمک کرده‌اند تقدیر و تشکر کرد.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین