فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان خبر داد؛برگزاری ۶۴ عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در شادگان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان خبر داد؛برگزاری 64 عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در شادگان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان گفت: به‌ مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از ۶۴ عنوان برنامه مختلف، ویژه این ایام در این شهرستان برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: برگزاری 64 عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در شادگان

حسین خنافره اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از ۶۴ عنوان برنامه مختلف ویژه این ایام از سوی ناحیه مقاومت این شهرستان مدون شده است.

وی افزود: رژه حماسی و نظامی، همایش و تجلیل از رزمندگان و ایثارگران، برگزاری یادواره شهدا، همایش پیاده روی، برپایی نمایشگاه عکس و فیلم، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، برپایی مراسم شب شعر و ایستگاه صلواتی، دیدار با خانواده شهدا، ویزیت رایگان جهت بیماران و آغاز محرومیت زدایی از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شادگان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان ادامه داد: تاثیرات دفاع مقدس را نمی‌توان انکار کرد، هر چه جایگاه داریم همه از برکات دفاع مقدس است و ما باید سعی کنیم ادامه دهنده و انتقال فرهنگ ایثار شهادت در نسل جوان باشیم.

وی در ادامه با توجه به این جمله که «زنده نگه‌ داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» بیان کرد: در حماسه هشت سال دفاع مقدس صحنه‌های فراموش نشدنی خلق شده که باید در زنده نگه داشتن آن بکوشیم و نسل جوان را برای درک پیام دفاع مقدس آماده کنیم.

خنافره با تاکید بر اینکه با برنامه ریزی دقیق در هفته دفاع مقدس ارزش‌های نسل گذشته انقلاب را به این نسل انتقال دهیم افزود: رشادت و ایثار و مقاومت فرزندان ایران بنای سازه‌های محکم نظام را در هشت سال دفاع مقدس گذاشته است.

وی اضافه کرد: دفاع مقدس یادآور رشادت‌های رزمندگان با اخلاص بود که هر چه ما در راستای گرامیداشت این هفته تلاش کنیم، نمی‌توانیم حق خود به شهیدان ادا کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان در پایان با اشاره به اینکه عزت، آبرو و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران ریشه در دفاع مقدس دارد، گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اقتداری رسیده که هیچ تصمیمی بدون در نظر گرفتن جایگاه ایران اسلامی در سطح جهان گرفته نمی‌شود که این عامل نیز ریشه در هشت سال دفاع مقدس دارد.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین