با اعتباری بالغ بر یک‌ میلیارد تومان ۶ روستای محروم بهبهان به شبکه برق سراسری متصل شدند

با اعتباری بالغ بر یک‌ میلیارد تومان 6 روستای محروم بهبهان به شبکه برق سراسری متصل شدند

بخشدار مرکزی بهبهان گفت: ۶ روستای محروم این شهرستان با اعتباری بالغ بر یک‌ میلیارد تومان به شبکه برق سراسری متصل شدند.

خبرگزاری فارس: 6 روستای محروم بهبهان به شبکه برق سراسری متصل شدند

جابر محبوب اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های اساسی مردم روستایی تامین نیازهای اولیه از جمله آب، برق و گاز و بهداشت و درمان است که با پیگیری مسئولان شهرستان، ۶ روستای بخش مرکزی بهبهان به شبکه برق متصل و از این نعمت بهره‌مند شدند.

وی افزود: این پروژه که با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان از محل اعتبارات سال ۹۴ تامین شده نقش بسیار موثری در رونق و شکوفایی اقتصادی و رفاهی زندگی مردم ایفا می‌کند زیرا پیش از این مردم این مناطق با مشکلات ریز و درشتی در این زمینه مواجه بودند.

بخشدار مرکزی بهبهان اضافه کرد: این روستاها که قطب دامداری شهرستان بهبهان هستند متاسفانه تاکنون از نعمت برق برخوردار نبوده و از این بابت به سختی امورات خود را می‌گذراندند.

محبوب ادامه داد: عدم نبود امکانات اولیه باعث شده بود که خیل عظیمی از مردم روستا به شهرهای مجاور کوچ کنند اما با تحقق این امر ماندگار روستاییان ثابت شده است.

وی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه به طول ۲۱ کیلومتر روستاهای بهمن آباد، دوگوش، امامزاده عبدالله، حاجی قیطاس، چاه ماری و منگلاس شهرستان بهبهان از نعمت برق بهره مند شدند.

بخشدار مرکزی بهبهان در پایان عنوان کرد: دولت تدبیر و امید مصمم و در تلاش است تا خدمات‌رسانی متوازنی در شهر و روستاها ایجاد کند و تاکنون نیز به نحوی مطلوب چنین امری را مشاهده کرده‌ایم.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین