از سوی نماینده ولی فقیه در خوزستان صورت گرفت؛اهدای ۶ هزار مترمربع زمین به فنی و حرفه‌ای خوزستان

از سوی نماینده ولی فقیه در خوزستان صورت گرفت؛اهدای 6 هزار مترمربع زمین به فنی و حرفه‌ای خوزستان

معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل فنی و حرفه‌ای خوزستان از اهدای ۶ هزار مترمربع زمین از سوی آیت‌الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان به این اداره کل خبر داد.

خبرگزاری فارس: اهدای 6 هزار مترمربع زمین به فنی و حرفه‌ای خوزستان

شهرام مولایی هزاروندی از اهدای ۶ هزار مترمربع  زمین از سوی آیت‌الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان به این اداره کل خبر داد و اظهار کرد: این اقدام در راستای ارائه آموزش‌های بازار محور، در قالب ایجاد فضاهای آموزشی و کارگاهی صورت گرفته است.

وی افزود: این قطعه زمین که در انتهای مصلی جدید (زمین مربوط به مصلی قدیم) واقع شده، دارای تمام امکانات اعم از برق، آب و گاز است.

معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل فنی و حرفه‌ای خوزستان با اشاره به اینکه زمین مذکور پس از تنظیم صورتجلسه در اختیار اداره کل فنی و حرفه‌ای خوزستان قرار می‌گیرد، تصریح کرد: قرار است تا از این فضا برای آموزش یک‌هزار کارآموز استفاده شود.

مولایی هزاروندی اضافه کرد: بر اساس توافقات انجام شده و با توجه به شرایط استانی و ظرفیت‌های بومی موجود، حرفه‌هایی همچون تعمیر کولرهای اسپیلت، تعمیر و نگهداری خودرو، دزدگیر، اعلام حریق، برق ساختمان و غیره آموزش داده می‌شود.

وی یادآور شد: نفرات برتر مهارتی و کارآفرینی پس از کسب گواهینامه مهارتی می‌توانند در غرفه‌های تعبیه شده در همان مکان و یا در سایر نقاط مختلف شهری به کار مشغول شوند.

مولایی هزاروندی در پایان گفت: آموزش‌های ارائه شده باید با خروجی هوشمندانه‌ای منجر به اشتغال مستقیم شود.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین