کفاشیان: جلسه‌ای بین کی‌روش و خاکپور برگزار می‌کنیم

کفاشیان: جلسه‌ای بین کی‌روش و خاکپور برگزار می‌کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان که در اردوی اماده سازی تیم امید در هلند حضور پیدا کرده.


کفاشیان در مورد هماهنگی بین تیم ملی امید و بزرگسالان و شرایط اردوی هلند گفت: اردوی فوق العاده خوب و با کیفیتی برپا شده که برای تیم امید بی سابقه بوده و تمامی امکانات لازم در دسترس کادرفنی و بازیکنان قرار گرفته است‌.

علی کفاشیان افزود: در گذشته همیشه مشکلاتی برای خروج بازیکنان رده سنی امید و مباحث مربوط به بحث سربازی بازیکنان وجود داشت، اما در این اردو تمامی بازیکنان مورد نیاز کادرفنی حضور دارند و انسجام و روحیه خوبی بر تیم امید حاکم است.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص محتوای جلسه روز گذشته با کادرفنی تیم امید گفت: در این جلسه برنامه ها و نیازهای پیش روی تیم امید از جمله برگزاری اردو ها و بازی های تدارکاتی تا زمان مسابقات مرحله نهایی انتخابی المپیک مورد بررسی قرار گرفت تا انشاءالله بتوانیم برای فراهم کردن نیازهای این تیم اقدامات لازم را انجام دهیم.

کفاشیان افزود: یکی دیگر از موضوعات این جلسه بحث هماهنگی و تعامل تیم امید و تیم ملی بزرگسالان بود که قرار شد جلسه ای با حضور اقای کی روش و اقای خاکپور در تهران برگزار کنیم و هماهنگی لازم را برای برقراری تعامل انجام دهیم تا برای اردوها و مسابقات بعدی مشکلی وجود نداشته باشد.

کفاشیان در خصوص برنامه های کاری سفر به اروپا گفت: طبق برنامه عصر امروز با رئیس فدراسیون هلند دیدار می کنیم و فردا نیز دیدار مشابهی با رءیس فدراسیون المان خواهیم داشت. ضمن اینکه از برخی بخش های مختلف فوتبال هلند و المان از جمله کمپ های تمرینی بازدید خواهیم کرد. البته نشست هایی را هم با برخی اسپانسرها خواهیم داشت که برای همکاری با فدراسیون فوتبال اعلام امادگی کرده اند.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: خوشبختانه بعد از به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای و برداشته شدن تحریم ها، فرصت خوبی بوجود امده تا ارتباط و همکاری دو جانبه ای با کشورهای اروپایی از جمله هلند و المان داشته باشیم که جزو قدرت های برتر فوتبال هستند و قطعا می توانند کمک زیادی به رشد و توسعه فوتبال ایران کنند.

کفاشیان در پایان خاطرنشان کرد: برپایی اردوی تیم امید در هلند تجربه خوبی بود. تا سایر تیم های رده های مختلف ملی نیز بتوانند برنامه های اماده سازی و اردویی مشابهی را در کشورهای اروپایی برگزار کنند و با استفاده از امکانات حرفه ای و کمپ های با کیفیت برای مسابقاتی که پیش رو دارند اماده شوند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین