کاشانی: هیچ دلخوری از هیچ شخصی نداشتم

کاشانی: هیچ دلخوری از هیچ شخصی نداشتم

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ۳۰ سال است که جلسات هیئت مدیره پرسپولیس تشکیل می‌شود و نتیجه‌ای هم ندارد.


جعفر کاشانی در مورد عدم حضورش در جشن سالروز پیروزی ۶ بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال اظهار داشت: مشکل خاصی وجود نداشت. من درگیر کارهای باشگاه پیشکسوتان بودم و نتوانستم به این جشن بروم. واقعاً هیچ دلخوری از هیچ شخصی نداشتم.

وی ادامه داد: چه ایرادی دارد که همین جشن‌ها در رستوران خود باشگاه گرفته شود؟ چرا پرسپولیس نباید ساختار باشگاهی قوی داشته باشد که این جشن‌ها را در خانه خودش بگیرد؟ مگر من همین کارها را در باشگاه شاهین انجام نمی‌دهم؟

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه شنیده می‌شود قرار است علی پروین به باشگاه پرسپولیس برگردد و آیا حضور پروین می‌تواند به این باشگاه کمک کند، خاطرنشان کرد: علی برای پرسپولیس است و مگر می‌شود به درد این باشگاه نخورد. مسلماً هم پروین و هم دیگر پیشکسوتان می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند. اگر ساختار باشگاه درست باشد، می‌شود از پتانسیل تمام پیشکسوتان استفاده کرد.

کاشانی در پاسخ به این پرسش که آیا دلخوری از هیئت مدیره پرسپولیس دارد که در جلسات آن شرکت نمی‌کند، گفت: دلخوری وجود ندارد، اما دیدگاه من چیز دیگری است. ۳۰ سال است که این جلسات تشکیل می‌شود و نتیجه‌ای هم ندارد. من در جلسات هیئت مدیره هم گفته‌ام که می‌شود در ورزشگاه درفشی‌فر با کسب جواز شهرداری ساخت و ساز کرد و تأسیساتی مانند رستوران، سوئیت و … را ساخت و از آن بهره‌برداری کرد.

وی افزود: به اعضای هیئت مدیره گفته‌ام که خودم دنبال کارهای شهرداری می‌روم و جوازها را کسب می‌کنم. اگر در درفشی‌فر رستورانی به نام پرسپولیس وجود داشته باشد هوادار حاضر می‌شود چند برابر قیمت واقعی یک غذا هزینه کند و در رستوران تیم خودش غذا بخورد. واقعاً می‌شود با احداث سوئیت‌های مجهز به جای اینکه سالانه برای مربیان و بازیکنان خارجی میلیون‌ها تومان کرایه خانه داد کلی صرفه‌جویی کرد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد پرداخت پول به بازیکنان این تیم تأکید کرد: قرار است تا چند روز آینده بار دیگر به بازیکنان پول پرداخت شود. بعد از اینکه مسئله واگذاری باشگاه به بخش خصوصی منتفی شد باید مشکلات مالی باشگاه از طریق قانونی و از طرف دولت حل شود. من هفته پیش با نصرالله سجادی و مناف هاشمی جلسه داشتم و می‌دانم که در وزارت ورزش هم تلاش‌هایی برای رسیدن پول به پرسپولیس انجام می‌شود.

کاشانی در خصوص اینکه آیا در وزارت ورزش و جوانان اختلافی بر سر پرسپولیس و مدیریت آن وجود دارد یا خیر، اظهار داشت: من هیچ اختلافی در وزارت ورزش و جوانان بر سر پرسپولیس ندیدم.

وی درباره انتشار قراردادهای پرسپولیسی‌ها توسط سازمان لیگ خاطرنشان کرد: منتشر کردن قراردادها اصلاً کار درستی نبود. بالاخره نباید مسائل مالی باشگاه که جزو اسرار هم هست به صورت عمومی منتشر شود.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین