فیلمبرداری پلان‌های سخت غواصی در آب‌های نیلگون خلیج فارس

فیلمبرداری پلان‌های سخت غواصی در آب‌های نیلگون خلیج فارس

فیلم سینمایی «۲۳ روز» برای نمایش در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود و تاکنون نیمی از تدوین این فیلم به صورت همزمان توسط خشایار موحدیان انجام شده است.

خبرگزاری فارس: فیلمبرداری پلان‌های سخت غواصی در آب‌های نیلگون خلیج فارس
فیلمبرداری این فیلم که از ۱۱ مردادماه در تهران آغاز شده با فیلمبرداری پلان های سخت داخلی و خیابانی در تهران به پایان رسید و گروه برای فیلمبرداری سکانس های پایانی عازم جنوب کشور شدند.

با پایان فیلمبرداری بخش های مربوط به تهران فیلم سینمایی «۲۳ روز» گروه سازنده این فیلم با استقرار در یکی از سکوهای نفتی جنوب کشور پلان های سنگین و سخت را در زیر آب های نیلگون خلیج فارس با بازی محمدرضا فروتن فیلمبرداری خواهند کرد.

فیلم سینمایی «۲۳ روز» برای نمایش در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر آماده میشود و تاکنون نیمی از تدوین این فیلم  به صورت همزمان توسط خشایار موحدیان انجام شده است.

محمدرضا فروتن، هانیه توسلی، شقایق فراهانی، محسن کیایی، مریم بوبانی، خاطره اسدی، نیکی مظفری، علیرضا زمانی نسب، سیداحمد محمدی، سارا ربیعی، سجاد شهرابی، یلدا نوریان، مهدی پارسا در «۲۳ روز» ‌به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین یونا تدین، نیوشا جهانی، نیوشا گودرزی،‌ حسام رحیمی منش، نرگس و نیلوفر یزدان پرست نیز به عنوان بازیگران خردسال در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند.

طبق برنامه ریزی گروه سازنده بازیگران جدیدی برای ایفای نقش در بخش جنوب کشور این فیلم اضافه شده اند که به زودی اسامی آنها اعلام خواهند شد.

در خلاصه داستان این فیلم به قلم احسان بیگلری با همکاری پریسا هاشم پور آمده است: خسرو که ۲۳ روز را بر پهنه دریا و به دور از خانواده گذرانده؛ با دنیایی از ابهامات فکری که تمام مدت مثل خوره، ذهنش را اشغال کرده، وارد خانه‌اش در تهران می‌شود. پس از ورود خسرو به خانه، تمامی ذهنیت‌هایش عینیت می‌یابند. او قادر به مقابله با مسائل پیش آمده نیست، اما… .

عوامل فیلم سینمایی «۲۳ روز» ‌ عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان: مهدی گلستانه، مجری طرح: پیمان جعفری. دستیار اول کارگردان: رضا شریفی، منشی صحنه: شهره فهیمی، مدیر تولید: وحید مشاری، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، تدوین:خشایار موحدیان

بیست و سه روز پس از دردسر بزرگ و نازنین سومین فیلم بلند سینمایی مهدی گلستانه محسوب می‌شود.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین