امام جمعه خرمشهر: زمان دولت قبل برای حل مشکلات مردم کاری انجام نشد

 امام جمعه خرمشهر: زمان دولت قبل برای حل مشکلات مردم کاری انجام نشد

امام جمعه خرمشهر به نخستین سفر رییس جمهوری به خوزستان اشاره کرد و گفت: مشکلات و دغدغه های مردم خرمشهر به دولت قبل منتقل شد ولی متاسفانه هیچ اقدامی صورت نگرفت.
حجت الاسلام سید نبی موسوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رییس جمهوری سابق و برخی از وزیران دولت وی در سفر به خرمشهر تمام مشکلات را دیدند ولی کاری نکردند.
وی اظهار داشت: مردم خرمشهر به حداقل امکانات راضی هستند ولی همین حداقل ها نیز در این سال ها تامین نشده است.
امام جمعه خرمشهر افزود: با توجه به گذشت سال ها از پایان جنگ تحمیلی در خرمشهر ولی همچنان آثار جنگ در این شهر احساس می شود.
وی گفت: هر روز صبح سیلی از مردم خرمشهر برای رفع مشکلات خود به دفتر امام جمعه این شهر مراجعه می کنند.
حجت الاسلام موسوی وجود حوزه های نفتی و زمینه اشتغال دو هزار نفر در خرمشهر را یادآور شد و اضافه کرد: متاسفانه درصد زیادی از افراد غیربومی در این مشاغل فعالیت می کنند و درصد زیادی از جوانان این شهر بیکار هستند.
امام جمعه خرمشهر گفت: مردم خرمشهر به حداقل ها قانع هستند ولی متاسفانه شاهد بی توجهی جدی مسوولان نسبت به این خطه بزرگ مقاومت و شهادت و ایثار بودیم که حتی حداقل ها را به این مردم ندادند.
وی مرز شلمچه را یکی از مرزهای پرتردد زوار کربلای معلی دانست و افزود: مردم آبادان و خرمشهر به دلیل داشتن اقوام در عراق در طول سال علاوه بر مناسبت های اربعین و عاشورا نیاز به تردد از مرز دارند که متاسفانه همچنان مشکل تردد آنها باقی است.
حجت الاسلام موسوی اظهارداشت: صدور روادید در مرز شلمچه برای تردد مردم خرمشهر برای دید و بازدیدها در عراق ضروری است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین