رئیس ستاد دهه‌فجر خوزستان: راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در ۶۰ نقطه خوزستان برگزار می‌شود

رئیس ستاد دهه‌فجر خوزستان: راهپیمایی روز 22 بهمن در 60 نقطه خوزستان برگزار می‌شود
رئیس ستاد دهه‌فجر خوزستان از برگزاری راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در ۶۰ نقطه استان خوزستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: راهپیمایی روز 22 بهمن در 60 نقطه خوزستان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تاثیر رسانه‌های در افزایش کیفیت برنامه‌های دهه‌فجر اظهار کرد: رسانه‌ها باید با قابلیت و فرهنگ‌سازی‌های ایام‌الله دهه‌فجر را مثل یک باور دینی و مکتبی در جامعه رواج دهند و مردم آن‌ را به‌عنوان یک حرکت مذهبی و دینی گرامی بدارند.

وی با اشاره به اینکه رسانه در تشکیل، ادامه داشتن و وجود انقلاب نقش موثری را ایفا کرده و خواهند کرد، افزود: در سی و هفتمین سال انقلاب رسانه‌ها به اوج شکوفایی و اصول خود رسیدند.

رئیس ستاد دهه‌فجر خوزستان با بیان اینکه برای گرامی‌داشت برنامه‌های دهه مبارک فجر ۲۱ ستاد در اهواز تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: اصول کار و تعیین مسئولان ستادها از برنامه‌هایی بوده است که در راستای تشکیل این ستاد صورت گرفت.

سپهر با اشاره به تشکیل ۶۰ ستاد در شهرستان‌ها و ۱۷ کمیته در مرکز شهرستان‌های استان گفت: توزیع بسته‌های تبلیغاتی، اجرای بیش از ۳ هزار برنامه فرهنگی مانند ورزشی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و… از جمله برنامه‌هایی است که به‌وسیله سپاه پاسداران، اداره جهاد کشاورزی و مساجد صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: برگزاری استقبال نمادین در ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه در روز ۱۲ بهمن که با حضور دانش‌آموزان، مردم و مسئولان انجام می‌شود در کنار برگزاری رژه خودرویی نیروهای مسلح از محل فرودگاه تا گلزار شهدای اهواز جز برنامه‌های روز اول خواهد بود.

سپهر اضافه کرد: نواخته شدن زنگ مدارس، سخن‌رانی در مدارس در راستای برکات انقلاب، دیدار مدیران، دانشجویان و اساتید با نماینده ولی‌فقیه در استان، غبار‌روبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ایام‌الله دهه‌فجر است.

رئیس ستاد دهه‌فجر خوزستان با اشاره به اعزام مبلغان به مدارس روستایی استان، تصریح کرد: در این ایام ۳۰۰ روحانی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی مانند برگزاری دعای کمیل، مجالس قرآنی، شب‌های شعر و نماز اعزام می‌شود.

وی در پایان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی شهرداری‌ها در این ایام و انجام راهپیمایی شکوهمند روز ۲۲ بهمن در استان گفت: این راهپیمایی در ۶۰ نقطه استان برگزار خواهد شد و در این راستا راهپیمایی در اهواز از خیابان عارف واقع در امانیه به سمت چهارراه آبادان برگزار می‌شود.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین