اتوبوسی دفاع می‌کنند؟ اتوبوسی حمله کنید!

اتوبوسی دفاع می‌کنند؟ اتوبوسی حمله کنید!

پرویز مظلومی سعی کرد در پایان بازی با پدیده دو امتیاز از دست رفته را توجیه کند. این چیزی عجیبی نیست. عادت بسیاری از مربیان ایرانی است. مگر در بازی صبا – سپاهان نبود، سپاهان دو گل زد و چند گل نزد اما علی دایی پایان بازی گفت سپاهان تاکتیک خاصی برای رسیدن به گل نداشت.


پرویز مظلومی هم در پایان بازی گفت پدیده اتوبوسی دفاع می کرد در حالی که اگر حمله می کرد ما شرایط بهتری برای رسیدن به گل داشتیم …

در هیچ جای دنیا مربی به خود حق نمی دهد به سبک بازی حریف ایراد بگیرد چون هر مربی تفکرات منحصر به فرد خود را دارد و این اختیار را دارد هر طور که مایل است تیمش را ارنج کند و سبک بازی هر تیمی به خودش مربوط است.

استقلال، تیمی که می خواهد قهرمان شود باید یارای مقابله با هر تاکتیکی را داشته باشد و اگر نمی تواند در برابر تیمی که اتوبوسی دفاع می کند به برتری برسد این یک ضعف است. این ضعف ربطی به پدیده ندارد مربوط به استقلال است. هر چند که دیده نشد پدیده تمام و کمال و اتوبوسی دفاع کند. این تیم آنچه که به نظر می رسید در منطقه یک سوم دفاعی پر تعداد ظاهر می شد تا حملات حریف را خنثی کند اما به دفعات روی ضد حملات و حملات ترکیبی دروازه استقلال را با خطر جدی مواجه کرد.

بر فرض که پدیده اتوبوسی دفاع کرد آیا راه آهن هم اتوبوسی دفاع کرد؟ اما بهتر است به جای طرح پاسخ این سوال به یک نکته مهم اشاره کنیم. محتمل است در هفته های باقی مانده برخی از تیم ها برای امتیازگیری در برابر استقلال اتوبوسی دفاع کنند. استقلال برای امتیازگیری در برابر چنین تیم هایی باید اتوبوسی حمله کند.

برای برتری در برابر تیمی که در منطقه یک سوم پرتعداد است باید در حمله پر تعداد بود. استقلال اگر در بازی با پدیده به نتیجه نرسید به این دلیل که که در منطقه یک سوم دفاعی حریف کم تعداد تر بود. یک ضعف بزرگ که هنوز در تیم پرویز مظلومی به چشم می آید. استقلالی ها با فکر فوتبال نمی کنند و بیشتر از توپ خود را به گردش در می آورند و در چنین شرایطی محمتل است بازی اشان قابل درک و پیش بینی باشد.

پدیده در برابر استقلال اتوبوسی دفاع کرد؟ پاسخ به این سوال را به شما واگذار می کنیم. نمایش استقلال در بازی با ذوب آهن چطور بود؟ غیر از این بود که استقلال در این بازی دفاعی بازی کرد؟ آیا یحیی گل محمدی در پایان بازی استقلال را متهم به دفاع اتوبوسی کرد؟

استقلال برای قهرمان ماندن و قهرمان شدن باید خود را اصلاح کند.

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین