مدیرعامل آبفای خوزستان : تاسیسات آسیب دیده از قبوض مردم بازسازی‌ می شوند

مدیرعامل آبفای خوزستان : تاسيسات آسيب ديده  از قبوض مردم بازسازی‌ مي شوند

مدیرعامل آبفای خوزستان با بیان اینکه هنوز خسارات شبکه آب و فاضلاب این استان پرداخت نشده است، گفت: تمام بازسازی‌ها با بودجه داخلی آب و فاضلاب و از محل قبوض مردم در حال انجام است.
صادق حقیقی پور در خصوص آخرین وضعیت پرداخت خسارات ناشی از سیلاب به شبکه آب و فاضلاب خوزستان اظهار کرد: تاکنون هیچ خساراتی برای بازسازی شبکه آب و فاضلاب خوزستان پرداخت نشده است.
وی افزود: حدود هزار میلیارد تومان خسارت به شبکه آب و فاضلاب خوزستان وارد شده که از این رقم حدود ۵۶۰ میلیارد تومان مربوط به اهواز و رقم باقی مانده مربوط به شهر‌های دیگر خوزستان می‌شود.
مدیرعامل آبفای خوزستان در ادامه تصریح کرد: هنوز هیچ مبلغی در ازای خسارات سیل برای بازسازی اساسی تاسیسات آسیب دیده خوزستان پرداخت نشده و تمام بازسازی‌ها با بودجه داخلی آب و فاضلاب و از محل قبوض مردم در حال انجام است. حقیقی پور با بیان اینکه رقم خسارات سیلاب در حال بررسی است، عنوان کرد: هنوز بررسی‌ها در این زمینه در جریان است. وی در ادامه به رفع موقتی مشکلات آب و فاضلاب خوزستان اشاره کرد و افزود: برای بازسازی اساسی تاسیسات نیاز به تامین اعتبار وجود دارد و هنوز ریالی در این زمینه تخصیص داده نشده است.

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین