عضو شورای شهر اهواز : سر ریز فاضلاب سلامت شهروندان را تهدید می‌کند

عضو شوراي شهر اهواز : سر ریز فاضلاب سلامت شهروندان را تهدید می‌کند

نماینده خوزستان در شورای عالی استان ها با اشاره به حفاری بیش از صد نقطه در شهر اهواز توسط اداره آب و فاضلاب این شهر گفت: این حفاری ها مشکلاتی را به لحاظ تردد و مسائل بهداشتی و آلودگی محیطی برای مردم و اهالی شهر ایجاد کرده است.
سید محسن موسوی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در حال حاضر بیش از صد نقطه شهر اهواز توسط اداره آب و فاضلاب این شهرستان حفاری شده که تاکنون این نقاط مورد ترمیم‌ و روکش آسفالت قرار نگرفته و این مسئله مشکلات بسیاری را برای تردد مردم و ساکنین این مناطق ایجاد کرده است.
موسوی زاده افزود: این در حالی است که کمتر از ده روز به بازگشایی مدارس باقی مانده و اگر این نقاط حفاری شده در مدت زمان باقی مانده ترمیم‌ و بازسازی نشوند در‌ مهر ماه شاهد ترافیک سنگین در سطح شهر و مشکلات عمده ای در زمینه رفت و آمد شهروندان خواهیم بود.
وی گفت: از مسئولان استانی درخواست داریم با توجه به در پیش‌بودن فصل مدارس و بارندگی‌ها نسبت به تامین بودجه لازم و اقدام سریع شرکت آبفا تاکید کند تا در این زمینه با مشکلات تازه ای روبرو نشویم.
نماینده خوزستان در شورای عالی استان‌ها تاکید کرد: از سوی دیگر لازم است تمام شبکه آبفای شهر در سریع‌ترین زمان ممکن لایروبی شوند تا در صورت بارندگی و بارش های پاییزی شاهد طغیان و سرریز فاضلاب در سطح شهر نباشیم.
عضو شورای شهر اهواز در پایان افزود: طغیان فاضلاب فقط به آسفالت خیابان‌ها و سطح شهر وشهرداری ضرر نمی‌رساند بلکه با بررسی‌های شبکه بهداشت، بیماری‌های مختلفی از ناحیه طغیان و سر ریز فاضلاب مردم شهر را تهدید می‌کند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین