رضا علیجانی : مدیران روابط عمومی تنها مسئول تشریفات نیستند

رضا عليجاني :  مدیران روابط عمومی  تنها مسئول تشریفات نیستند

به گزارش سایت شهرداری اهواز، اولین جلسه هم اندیشی مدیران ارتباطات مناطق هشتگانه شهرداری اهواز با مدیرکل جدید ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز برگزار شد.
در این نشست مسائل، مشکلات مدیران روابط عمومی مناطق و چگونگی افزایش بهره وری و راندمان کاری توسط مدیرکل ارتباطات مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.
علیجانی ضمن خوش آمدگویی به مدیران ارتباطات مناطق گفت: شهرداری یک نهاد خدماتی و اجتماعی است. خدمات دهی مطلوب ارتباط مستقیم تعامل با شهروندان است که این تعامل توسعه شهر را در پی دارد.
علیجانی با اشاره به مشکلات اداره های ارتباطات در مناطق گفت: مدیران روابط عمومی تنها مسئول تشریفات نیستند. روابط عمومی ها باید به دنبال تاثیر مثبت عملکرد و اقدام هایشان باشند و انتظار می رود مدیران مناطق هشتگانه شهرداری اهواز با نگاه فرا منطقه ای به سیستم شهرداری خدمت کنند. مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز گفت: در خبر محتوا، تیتر و اثر بخشی مهم است، باید به کیفیت خبر توجه ویژه کرد نه کمیت آن. در واقع خبر باید تاثیرگذاری داشته باشد.
علیجانی با بیان این که برای پیش برد اهداف روابط عمومی شهرداری اهواز نیاز به نوآوری و بروزرسانی داریم، گفت: تلاش های مدیران و کارگران زحمت کش شهرداری اهواز در نشر و بازتاب خبرهای ما نمود پیدا می کند.
وی اظهار کرد: در راستای ارتقای عملکرد کارمندان، افزایش کیفیت و بازدهی شهرداری اهواز، عملکرد اداره ارتباطات مناطق و سازمان ها ارزیابی می شود و بخاطر زیر سوال نرفتن سیستم شهرداری، عملکرد ضعیف افراد منجر به تجدید نظر در سمت آنها خواهد شد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز با انتقاد از شیوه تبلیغات محیطی شهر و عدم پوشش صحیح مناسبت های ملی و مذهبی توسط شهرداری های مناطق عنوان کرد: تبلیغات و نحوه اجرای مناسبت ها سلیقه ای نیست باید یک تیپ، یک شکل و هماهنگ اجرا شود. اگر اجرا و پیاده کردن آن توسط مدیران مناطق انجام می شود باید داری تقویم و فرم باشد و از هفته های قبل تدارک آن دیده شود. چنانچه در اجرای تبلیغات محیطی توسط حوزه های مختلف ابهام وجود دارد باید تعیین تکلیف شود.
وی ابراز امیدواری کرد: با مبنا قرار دادن شهرداری کلانشهرهای موفق و ارائه الگوی موفق شرح وظایف امور ارتباطات شهرداری اهواز را استاندارد کنیم.

درباره نویسنده

7474مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین