مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی : نیروگاه رامین در اختیار دولت می‌ماند

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی : نیروگاه رامین در اختیار دولت می‌ماند

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی گفت: چهار سال است که نیروگاه رامین در لیست واگذاری قرار دارد اما اکنون شکل واگذاری تغییر پیدا کرده و در ابعاد جدید واگذاری، اطمینان خاطر به وجود آمده است که نیروگاه رامین همچنان در اختیار دولت باقی بماند.
محسن طرزطلب در حاشیه بازدید از نیروگاه رامین اهواز اظهار کرد: بعد از گذر از پیک سال ۹۹ نیاز بود که در بازدیدی از نیروگاه رامین، از تلاش همکاران در این نیروگاه تشکر کنیم.
وی افزود: باید از تلاش‎های انجام‌شده در همه بخش‌های نیروگاه رامین که در شرایط شیوع کرونا به خوبی توانستند از پیک سال ۹۹ عبور کنند، تشکر کرد.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی تصریح کرد: در زمینه توسعه نیروگاه رامین (نیروگاه ویس) نیز بازدیدی انجام شد؛ قرار است پیمانکار سرعت عملیات اجرایی را بالاتر ببرد تا بتوانیم واحدهای گازی نیروگاه ویس را در سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری برسانیم.
طرزطلب گفت: در زمینه خصوصی‌سازی نیروگاه رامین، پرسنل این نیروگاه نگرانی‌هایی دارند که به آن‌ها وعده داده شد هیچ اتفاق جدیدی در مجموعه رخ نداده است.
وی افزود: چهار سال است که نیروگاه رامین در لیست واگذاری قرار دارد اما اکنون شکل واگذاری تغییر پیدا کرده و در ابعاد جدید واگذاری، اطمینان خاطر به وجود آمده است که نیروگاه رامین همچنان در اختیار دولت باقی بماند.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی گفت: امیدواریم منابعی که از فروش خرد سهام نیروگاه‌ها ایجاد می‌شود به شرکت تولید برق حرارتی کشور بازگردد تا بتوانیم نیروگاه‌های فرسوده و قدیمی کشور را بازسازی و نوسازی کنیم‌.

درباره نویسنده

7476مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین