تقدیر از رتبه های برتر کنکور تحت پوشش کمیته امداد خوزستان/ شورای حمایت از نخبگان کمیته امداد در مرکز تشکیل شده است

تقدیر از رتبه های برتر کنکور تحت پوشش کمیته امداد خوزستان/ شورای حمایت از نخبگان کمیته امداد در مرکز تشکیل شده است

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، جمال شیبه، مدیرکل کمیته امداد خوزستان امروز در آئین تجلیل از رتبه های برتر (زیر ۱۰۰۰) کنکور سراسری اظهار داشت: در مجموعه کمیته امداد ۵۴ هزار دانش آموز و ۷ هزار دانشجو تحت پوشش خدمات فرهنگی هستند.

وی با بیان اینکه در سطح استان تعداد افراد شرکت کننده در کنکور امسال، ۲ هزار و ۱۰۰ نفر بودند، افزود: مجموعه کمیته امداد در سه مرحله قبل، حین و بعد از کنکور دانش آموزان کنکوری را در زمینه آموزش، مشاوره و یادگیری مهارت تست زنی کمک کرد.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان با اشاره به اینکه  ۷۴ دانش آموز رتبه زیر ۱۰ هزار و ۶ نفر رتبه زیر هزار را به‌ دست آوردند، گفت: مجموعه امداد فایل ویژه برای نخبگان مهیا کرده و شورای حمایت از نخبگان امداد در مرکز تشکیل شده است و محدودیتی برای کمک به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد وجود ندارد.

وی ادامه داد: نخبگان کمیته امداد باید در حوزه آموزش و کارآفرینی تلاش کنند و زکات این موفقیت این است که اندوخته های خود را به دیگر هم نوعان خود منتقل کنند.

شیبه با اشاره به مشکلات معیشتی خانواده های تحت پوشش عنوان کرد: نخبگان تحت پوشش را به عنوان الگو هستند و موجب تغییر تفکر خانواده ها و فرزندان، که “خواستن توانستن است” می شود؛ با کسب این موفقیت و ایجاد شغل پایدار از چرخه فقر جلوگیری می شود.

در پایان به رتبه های برتر کنکور سال ۱۴۰۰ تحت پوشش کمیته امداد، لوح تقدیر داده شد و مبلغی به عنوان هدیه به حساب آنان واریز شد.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1206مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین