فرمانده نیروی انتظامی خوزستان : باند مخوف به دام پلیس افتاد

فرمانده نيروي انتظامی خوزستان : باند مخوف به دام پلیس افتاد

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: باند سارقان مخوف مسلح در استان‌های خوزستان، اصفهان، چهار محال و بختیاری و مرکزی در اهواز شناسایی و منهدم شد.

سردار سید محمد صالحی، یکشنبه با اعلام خبر انهدام باند سارقان مسلح فراستانی در اهواز اظهار داشت: با وصول یک فقره دستور قضایی نیابتی از استان اصفهان مبنی بر اختفاء یک باند سارق مسلح در استان خوزستان، شناسایی محل اختفاء باند در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارگاهان پلیس آگاهی استان خوزستان در طی یک عملیات اطلاعاتی، شناسایی و رصد محل اختفاء و فعالیت باند سارقان مسلح را در دستور کار خود قرار داده بودند که در طی یک فعالیت چند شبانه روزی پلیسی در اهواز شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: دستور نیابتی قضایی از اصفهان، حاکی از فعالیت اختفاء یک باند سارقان مسلح در استان خوزستان بود که این باند در استان اصفهان و احتمالاً چند استان دیگر،  اقدام به انجام سرقت مسلحانه و سپس فرار از استان محل ارتکاب جرم می‌کردند و اختفاء در یک استان دیگر می‌کردند.

سردار سالحی بیان داشت: این باند مخوف با ضن به این موضوع که در صورت فرار به استانی دیگر، فرایند اداری شناسایی مجرمین توسط پلیس پیچیده خواهد شد، اقدام به ارتکاب جرایم خشن می‌کردند غافل از آنکه، پلیس در صورت رصد مجرمین را در هرکجا باشد آزادانه انجام می‌دهد و در صورت فرار به استانی دیگر، پلیس استان مقصد به سرعت ادامه روند شناسایی و رصد مجرمین را دنبال خواهد کرد.

وی با اشاره به دستگیری ۴ متهم عضو این باند گفت: در ادامه روند شناسایی و رصد محل اختفاء باند سارقان مسلح استان اصفهان و خوزستان، اعضای باند شناسایی و در طی یک عملیات تعقیب نامحسوس، محل اختفاء شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در طی یک عملیات ضربتی اعضای باند دستگیر و مقادیر زیادی سلاح گرم و اموال مسروقه کشف و ضبط شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان ادامه داد: در این خصوص ۴ متهم دستگیر شدند که در اظهاراتشان خود به ارتکاب سرقت مسلحانه در استان‌های خوزستان، اصفهان، چهار محال و بختیاری و مرکزی  اعتراف کردند و با ضن به سخت شدن کار پلیس در دستگیری اعضای باند، دائم محل اختفاء خود را تغییر می‌دادند و هربار در استان جدید اقدام به ارتکاب سرقت می‌کردند.

وی در انتها در خصوص اموال کشف شده از این باند گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۴ قبضه اسلحه شکاری شورشی، یک قبضه اسلحه دولول، یک قبضه اسلحه کلت کمری، چند تیغه قمه، تعدادی فشنگ، مقدار زیادی اموال سرقتی و ۲ دستگاه خودروی مورد استفاده در سرقت‌ها کشف و ضبط شد.

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین