سرقت تجهیزات مخابراتی عامل قطع تلفن و اینترنت است

سرقت تجهیزات مخابراتی عامل قطع تلفن و اینترنت است
مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: سرقت کافوها، کابل‌ها و تجهیزات مخابراتی عامل قطع تلفن و اینترنت است و  با توجه به اینکه جهت آموزش مجازی، دسترسی به شبکه تلفن ضرورت دارد مشکلاتی برای مردم به وجود آورد.
 به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در بازدید میدانی از محل سرقت‌ها و تخریب تجهیزات و منصوبات مخابراتی اهواز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: سرقت کافوها، کابل‌ها و تجهیزات مخابراتی عامل قطع تلفن و اینترنت است و مشکلاتی برای مردم به وجود می‌آورد.
وی با بیان اینکه به دلیل آموزش مجازی دسترسی به شبکه تلفن ضرورت دارد، افزود:علیرغم کمبود تجهیزات و با توجه به شرایط موجود و افزایش سرقت تجهیزات مخابراتی، همکاران در سطح استان با تلاش‌های بی وقفه خود سعی کرده اند با تأمین و نصب مجدد تجهیزات اقدام و مشکل ارتباطی مشترکان را رفع کنند.

فلاح زاده گفت: با اجرایی شدن راهکار‌های پیشگیری سرقت از تجهیزات مخابراتی و با همکاری نیروی انتظامی به دنبال کاهش حجم این نوع سرقت‌ها در سطح استان هستیم و شرایط به گونه‌ای فراهم شود تا دیگر شاهد تکرار سرقت و قطع ارتباط شهروندان نباشیم.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: در این بازدید میدانی همچنین راهکار‌های امنیتی و طرح حفاظتی از اموال و تجهیزات مخابراتی و راه‌های پیشگیری از سرقت منصوبات به ویژه در نقاط حساس و همچنین اقدامات رفع خرابی قطعی‌های شبکه مخابراتی بررسی شد.
انتهای پیام/

درباره نویسنده

1206مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین