خوزستان پیشرو در بخش آموزش است

برگزاری دوره های متعدد مربیگری ، داوری و کارگاه های آموزشی در بخش کیورگی و پومسه نشان از جدیت هیات تکواندو خوزستان در حوزه آموزش دارد .

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان به نقل از روابط عمومی هیئت تکواندو خوزستان، هیات تکواندو استان خوزستان در بخش آموزش برنامه ریزی های دقیق و مدونی داشته است و با این رویکرد منظم و گام به گام توانسته است اقدامات پیشرویی در حوزه آموزش داشته باشد.

برگزاری دوره های متعدد مربیگری ، داوری و کارگاه های آموزشی در بخش کیورگی و پومسه نشان از جدیت هیات تکواندو خوزستان در حوزه آموزش دارد .

شاهین باویان رئیس کمیته آموزش هیات تکواندو استان خوزستان اظهار داشت: با گام های موثر هیات تکواندو استان و برنامه ریزی دقیق کمیته آموزش ما در بحث کمی و کیفی توفیقات خوبی بدست آورده ایم.

وی ادامه داد: در زمان شیوع کرونا و تعطیلی فضاهای ورزشی و آموزشی کمیته آموزش هیات استان با برنامه ریزی در بخش مجازی دوره های آموزشی را در بستر مجازی برگزار نمود .

باویان اضافه کرد ؛ به مدد این برنامه ریزی ما توانسته ایم در زمان شیوع بیماری کرونا و تعطیلی فضاهای ورزشی و آموزشی که فرایند آموزش تحت شعاع آن قرار گرفت مقوله آموزش در هیات تکواندو تعطیل نشد بلکه جدی تر و پر حجم تر آن را دنبال کردیم .

رئیس کمیته آموزش هیات تکواندو خوزستان خاطرنشان کرد: علاقمندان به دوره های مربیگری و داوری از فرصت مغتنم و شایسته میزبانی دوره های آموزشی متعدد استان خوزستان استفاده نمایند .

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1206مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین