تفاهم‌نامه انتقال آب کارون کذب محض است

تفاهم‌نامه انتقال آب کارون کذب محض است

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات‌ابراهیمی امروز اظهار کرد: انعقاد تفاهم‌نامه با نمایندگان استان اصفهان برای انتقال آب رود کارون به زاینده‌رود کذب محض است و وزارت نیرو این مسئله را تکذیب کرده است.
وی افزود: بررسی‌های انجام‌ شده از وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه این وزارت به این مسئله مختوم شده که هیچ تفاهم‌نامه و صورتجلسه و… در این زمینه منعقد نشده است و هرگونه خبر در این زمینه تکذیب شده است.
وی با اشاره به مذاکراتی که با وزیر نیرو انجام ‌شده است، گفت: در این زمینه وزارت نیرو همه این مسئله را از اساس تکذیب کرده و مطلب درج ‌شده در برخی رسانه‌ها بی‌اساس است.
سادات‌ابراهیمی با اشاره به اینکه وزارت نیرو این مسئله را تکذیب خواهد کرد، خاطر نشان کرد: از وزارت نیرو خواسته‌ایم که این مسئله را به‌صورت رسمی تکذیب کند و در این میان دلیل درج این خبر که باعث نگرانی و نارضایتی مردم خوزستان و سایر استان‌های حوزه کارون شده نیز باید بررسی شود.
نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان خوزستان به جد این موضوع را پیگیری کرده‌اند و انتقال آب کارون را خط قرمز خود می‌دانند و در این زمینه از هر اهرمی در اختیار نمایندگان مجلس شورای اسلامی استفاده می‌کنند تا جلوی این اتفاق را بگیرند.
سادات‌ابراهیمی افزود: خوزستان مهد تمدن و جلگه همیشه‌سبز است و با انتقال آب کارون کشاورزی و حیات در این استان به مخاطره خواهد افتاد و در این زمینه پیگیری‌های زیادی انجام ‌شده است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین