اولتیماتوم نمایندگان خوزستان به رستم قاسمی ؛ وزیر راه و شهرسازی برای فرار از استیضاح فقط ١٠ روز وقت دارد

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: به وزیر راه و شهرسازی اولتماتوم دادیم و بازه زمانی ۱۰ روزه مقرر کردیم تا کار ملموس، عینی و میدانی را انجام دهند و اگر در این ۱۰ روز اقداماتی را انجام ندهند، استیضاح وزیر راه و شهرسازی را تقدیم مجلس می کنیم.

محفوظی نماینده آبادان در گفت وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان، درباره منطقه آزاد اروند اظهار داشت: منطقه آزاد اروند در ۱۵ الی ۱۶ سال گذشته نتوانسته فلسفه وجودی خود را در شهرهای جنگ زده آبادان و خرمشهر را به خوبی اثبات کند. منطقه آزاد اروند جهت محرومیت زدایی و خارج کردن حالت جنگ زدگی در آبادان و خرمشهر ایجاد شده است. اما با گذشته سال ها نه تنها نتوانسته به وظیفه خود عمل کند، بلکه بر محرومیت این دو شهرستان افزوده است و موجب شده که وزارت خانه و ادارات درباره خدمت رسانی به این دو شهرستان کم کاری نشان دهند، به این بهانه که ما منطقه آزاد اروند خدمات رسانی می کند.

وی تصریح کرد: منطقه آزاد اروند موجب ضرر شده و مردم منطقه آزاد اروند از این منطقه با نام منطقه آزار یاد می کنند، به این معنا که جز آزار، چیزی برای این دو شهرستان به ارمغان نیاورده است.
وی با بیان اینکه کم کاری های منطقه آزاد اروند بسیار گسترده است با توجه به درآمدهای بالایی که قبل از شیوع کرونا داشته و ادعا می کند مبالغ هنگفتی در سطح منطقه آزاد اروند هزینه کرده، نتیجه باید و شاید درسطح دو شهر مشاهده نمی شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس در خصوص مطالبه به حق جهت داشتن آزاد راه گفت: همراه با نماینده خرمشهر به وزیر راه و شهرسازی اولتماتوم دادیم و بازه زمانی ۱۰ روزه مقرر کردیم تا کار ملموس، عینی و میدانی را انجام دهند و اگر در این ۱۰ روز اقداماتی را انجام ندهند، استیضاح وزیر راه و شهرسازی را تقدیم مجلس می کنیم.

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین