مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان: تغییر قیمت آرد صنعتی یک تصمیم کشوری است / محدودیتی برای توزیع روغن خوراکی در بازار وجود ندارد

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان: تغییر قیمت آرد صنعتی یک تصمیم کشوری است / محدودیتی برای توزیع روغن خوراکی در بازار وجود ندارد

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: تغییر قیمت آرد نان فانتزی و نان‌های حجیم یک تصمیم کشوری است و نیازمند همراهی و همدلی همه دستگاه‌های اجرایی و مردم است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، سید سعید حسینی نژاد امروز در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان اظهار داشت: با توجه به تغییراتی که در برخی قیمت محصولات در بازار به وجود آمده، رصد بازار جزو اولویت‌های مسایل اقتصادی است و از این رو پایش بازار مرتبا در دستور کار است.

وی با اشاره به بحث توزیع روغن خوراکی در بازار خوزستان افزود: خوشبختانه ۱۵۰۰ تن روغن خوراکی از طریق کارخانه‌های درون استان و ۳۰۰ تن روغن دیگر نیز از طریق شرکت اتکا در حال توزیع در استان است.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به ذخیره مناسب روغن در بنادر استان وجود دارد ، گفت: محدودیت و مشکلی برای توزیع روغن خوراکی در بازار وجود ندارد اما برای هر نفر یک روغن در نظر گرفته می‌شود و در این زمینه نیاز است که افراد تعامل خوبی داشته باشند تا شاهد مشکل خاصی در این زمینه نباشیم.

وی با بیان اینکه تغییر قیمت آرد نان فانتزی و نان‌های حجیم یک تصمیم کشوری است، ادامه داد: این مساله تصمیم عمومی دولت است و نیازمند همراهی و همدلی همه دستگاه‌های اجرایی و مردم است تا این شرایط مدیریت شود.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: با همه دستگاه‌های اجرایی و کارخانه‌ها در خصوص توزیع و تولید محصولات، صحبت‌ها و رایزنی‌های لازم انجام شده است تا شاهد مشکلی در بحث تامین نیاز مردم نباشیم.

حسینی نژاد در پایان گفت: همه تلاش معاونت اقتصادی استانداری خوزستان و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان بر این است تا هیچ مشکل و خللی در سبد مصرفی خانوارهای استان به وجود نیاید و در این زمینه از مردم نیز انتظار همراهی و همدلی داریم.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1217مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین