استاندار خوزستان: شعر عربی در خوزستان نیازمند توجه است

استاندار خوزستان: شعر عربی در خوزستان نیازمند توجه است

استاندار خوزستان با بیان اینکه شعر عربی در استان نیازمند توجه است، گفت: تمرکز روی هویت‌ها بیشتر شود چرا که با تقویت این جریان می‌توان از تهاجم دشمن جلوگیری کرد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، صادق خلیلیان ضمن دیدار با «مجدالدین معلمی» معاون هنری حوزه هنری انقلاب اسلامی بر ضرورت توجه هرچه بیشتر به فرهنگ ایرانی و اسلامی تاکید و اظهار کرد: حوزه هنری باید تقویت شود.

استاندار خوزستان عنوان کرد: احیای عناصر هویتی در هر بوم فرهنگی امری مهم و اساسی است که وظیفه آن امروز بر دوش حوزه هنری گمارده شده است.

خلیلیان با اشاره به حضور هنرمندان بی‌شمار در خوزستان تصریح کرد: شعر عربی در استان نیازمند توجه است و باید در این زمینه فعالیت‌های مؤثری انجام شود.

وی گفت: تمرکز روی هویت‌ها بیشتر شود چرا که با تقویت این جریان می‌توان از تهاجم دشمن جلوگیری کرد.

معاون حوزه هنری کشور اظهار کرد: دغدغه‌های هنرمند انقلاب، دغدغه مردم است و هنرمند انقلاب نسبت به تمامی مشکلات مردم حساسیت نشان می‌دهد.

معلمی با اشاره به ظرفیت‌های ویژه استان خوزستان افزود: امروز هنر با زندگی مردم عجین شده است؛ بنابراین نمی‌توان از آن غافل شد و اهمیتش را نادیده گرفت.

وی گفت: اگر هنر انقلاب را با گذشته مقایسه کنیم، چنان درخششی را شاهد هستیم که می‌توانیم هنر انقلاب را در روزگار کنونی خود هنری درخشان، موفق و راهگشا بدانیم.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1206مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین