قطع برق ۱۲۴ مشترک پمپاژ کشاورزی پر مصرف در اهواز

قطع برق ۱۲۴ مشترک پمپاژ کشاورزی پر مصرف در اهواز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت : در راستای پایداری شبکه برق در ساعت های پیک مصرف برق ۱۲۴ مشترک پمپاژ کشاورزی پر مصرف در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری در کلانشهر اهواز قطع شد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، عبدالحمید عباس شیاری اظهار داشت : امسال در راستای حفظ و پایداری شبکه برق به ویژه در روزهای اوج گرما و مصرف ، طرح های تشویقی همراه با تفاهم نامه برای بخش کشاورزی درنظر گرفته شده است.

وی با اشاره به طرح های تشویقی به کشاورزان ، ادامه داد : کشاورزانی که پنج ساعت در پیک بار پمپاژ خود را وارد مدار نکنند صورتحساب برق آنها رایگان خواهد شد.

شیاری از قطع برق پمپاژ های کشاورزی در ساعت پیک خبر داد و گفت: علیرغم ارسال پیامک به بعضی از کشاورزانی که بی اعتنا به دستورالعمل ابلاغی بودند برق پمپاژ آب کشاورزی آنها به منظور رفاه حال شهروندان قطع شد .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز خاطرنشان کرد : به لحاظ علمی آبیاری در ظهر توجیه علمی ندارد ولی برخی مشترکان شرایط پیش آمده ناشی از خشکسالی را مد نظر قرار نداده و بیشتر منافع شخصی خود را درنظر می گیرند که در این شرایط ملزم به اجرای دستورالعمل ابلاغی هستیم.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1206مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین