گزارش نسیم خوزستان از اوضاع اسفناک زباله، نخاله و ضایعات فروش ها ؛  فرمانداری و شهرداری دزفول فکری به حال وضعیت بحرانی حاشیه شهر کنند

گزارش نسيم خوزستان از اوضاع اسفناك زباله، نخاله و ضایعات فروش ها ؛   فرمانداري و شهرداري دزفول فكري به حال وضعيت بحراني حاشيه شهر كنند

انباشت نخاله های ساختمانی و زباله در اطراف شهر دزفول به ویژه حریم کانال غفاری، علاوه بر زشت شدن چهره شهر، موجب مشکلات و معضلاتی برای شهروندان گردیده است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، انباشت نخاله های ساختمانی و زباله در اطراف شهر دزفول به ویژه حریم کانال غفاری، علاوه بر زشت شدن چهره شهر، موجب مشکلات و معضلاتی برای شهروندان گردیده و با روند افزایشی دمای هوا مشکلات عدیده ای را برای ساکنین ایجاد کرده و به محلی برای تجمع سگ های ولگرد و حیوانات موذی مبدل شده است.

اگر شهرداری دزفول جهت ساماندهی و جمع آوری زباله ها و همچنین نخاله های ساختمانی فکری نکند، این نخاله ها بحران ساز شده و به جایگاهی برای حیوانات موذی و آلودگی محیط زیست تبدیل می شود.

این مسئله صدای مردم جاده شمس آباد دزفول را بلند کرده است. نظر به اینکه محیط پاک و عاری از زباله مطالبه به حق شهروندان جهت سلامت و بهداشت خود و محیط است بنابراین این موضوع باید از سوی متولیان امر به صورت جدی پیگیری شود.

همچنین از دیگر معضلات جاده شمس آباد، وجود ضایعات فروش ها است که بدون مجوز با بلوک های بتنی اقدام به ساخت انبار کردند و مرتبا آهن آلات و ماشین های اوراقی که بعضا سرقتی می‌باشند، در این محل جمع آوری می شود.

همچنین این مکان، محلی برای تجمع معتادان شده و با آتش زدن ضایعات و لاستیک برای جمع کردن سیم داخل لاستیک باعث آلودگی شدید محیط می‌شوند که این موضوع مشکلاتی را برای شهروندان ساکن در این منطقه ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان، شهروندان این منطقه تصاویر متعددی برای فرمانداری جهت رسیدگی به وضعیت موجود ارسال کرده اند ولی متاسفانه تا امروز هیچ گونه اقدامی از سوی فرمانداری و شهرداری دزفول صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1217مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین