رئیس قوه قضائیه : دادستان ها با کمک نیرو‌های امنیتی و انتظامی بدون اغماض، هنجارشکنان را شناسایی و با آنها برخورد کنند

رئیس قوه قضائیه :  دادستان ها با کمک نیرو‌های امنیتی و انتظامی بدون اغماض، هنجارشکنان را شناسایی و با آنها برخورد کنند

رئیس قوه قضائیه گفت: دادستان‌های سراسر کشور باید به لحاظ جنبه عمومی به مقوله کشف حجاب ورود جدی داشته باشند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، رئیس قوه قضائیه با اشاره به ناهنجاری‌های اجتماعی گفت: دادستان‌ها در سراسر کشور باید به این مقوله ورود جدی داشته باشند و با کمک نیرو‌های امنیتی و انتظامی، عناصر سازمان‌یافته و وابسته به خارج را که مرتکب ناهنجاری می‌شوند، شناسایی و مجازات کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای‌ در جریان سفر امروز به بوشهر با اشاره به برخی معضلات فرهنگی و بروز برخی ناهنجاری‌ها در جامعه، اظهار داشت: با تثبیت و تحکیم فرهنگ قرآنی و اسلامی است که می‌توانیم فساد‌ها را ریشه‌کن کنیم و دست متجاوزین به حقوق مردم و بیت‌المال را کوتاه کنیم. با تحکیم و تثبیت فرهنگ قرآنی است که اختلاس‌ها و سرقت‌ها و دزدی‌ها از بین می‌روند و یا حداقل تقلیل می‌یابند.

قاضی‌القضات تصریح کرد: باید به مقوله‌ی «امر به معروف و نهی از منکر» در امر زدودن ناهنجاری‌های اجتماعی اهتمام ویژه داشته باشیم؛ البته همه مسائل با موعظه حل نمی‌شوند و باید با تیغ عدالت به سراغ افرادی رفت که به صورت سازمان‌یافته و با وابستگی به خارج، قصد دارند در مقابل ارزش‌های مردم و امنیت روانی و فیزیکی آن‌ها بایستند. در این راستا کلیه دادستان‌ها در سراسر کشور باید به لحاظ جنبه عمومی، به این مقوله ورود جدی داشته باشند و با کمک نیرو‌های امنیتی و انتظامی، عناصر سازمان‌یافته و وابسته به خارج را که مرتکب ناهنجاری می‌شوند، شناسایی و بدون اغماض و در چارچوب قانون محاکمه و مجازات کنند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، متاسفانه در چند ماه اخیر در برخی از شهرهای استان علی الخصوص در اهواز به دلیل عدم برخورد قاطع با هنجارشکنان، افراد معدود و شناخته شده ای در معابر اصلی و مراکز خرید اقدام به کشف حجاب می کنند و همین موضوع باعث گله مندی مردم شریف و شهید پرور خوزستان از دستگاه های متولی شده است، به همین منظور با اتمام حجت قاضی‌القضات با دادستان ها و نیرو‌های امنیتی و انتظامی انتظار می رود قائله هنجارشکنی به زودی پایان یابد.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین