استاندار خوزستان : مسئولان باید ارتباط بیشتری با مردم داشته باشند

استاندار خوزستان : مسئولان بايد ارتباط بيشتری با مردم داشته باشند

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، حسینی محراب گفت: در ایام دهه مبارک فجر هستیم مسئولان باید در این ایام ارتباط بیشتری با مردم داشته باشند و در جهت امیدآفرینی اقدام نمایند.

استاندار خوزستان در نشست شورای اداری استان که با حضور سید محمد تقی شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور و مسئولان استانی برگزار شد با تبریک ایام الله دهه فجر و تبریک پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در ایام دهه مبارک فجر مسئولان باید ارتباط بیشتری با مردم داشته باشند و در جهت امیدآفرینی اقدام نمایند.

علی اکبر حسینی محراب افزود: کنگره ملی شهدا مهمترین رویداد استان ما و مورد توجه مقام معظم رهبری نیز است، شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و موظف هستیم به بهترین شکل این رویداد را برگزار نموده و راه و منش شهدای گرانقدر را به نسل های جدید منتقل کنیم.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات عنوان کرد: وظیفه سنگینی در برگزاری انتخابات داریم و فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات بر عهده ما مسئولان است.

استاندار خوزستان ادامه داد: خوشبختانه صدا و سیما ۲۰۰ کانال تلویزیونی در کشور که ۱۴ کانال آن در خوزستان است را برای تبلیغات داوطلبان راه‌اندازی کرده که موجب صرفه‌جویی در هزینه های تبلیغاتی داوطلبان، سهولت معرفی آنها و برنامه هایشان و دسترسی شهروندان به اطلاعات مورد نیازشان شده است.

حسینی محراب خاطرنشان کرد: طرح راهیان پیشرفت میتوانند توطئه‌های که دشمنان برای نسل جدید دارند خنثی نماید به همین منظور اجرای این طرح بسیار مهم است.‌

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، همچنین در این نشست موضوعاتی از قبیل تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی به مشکلات مردم در قالب میز خدمت و مرکز ارتباطات مردم و دولت، توجه ویژه فرمانداران به مشکلات اجتماعی مانند معتادان متجاهر، خودکشی و …، ارتباط و هماهنگی مستمر مدیران با وزیران، استفاده از اعتبارات عوارض آلایندگی و ارزش افزوده در پروژه های اصلی بویژه در راستای تغییر چهره شهرها و داشتن ایده و راهکار برای حل مشکلات از دیگر نکاتی بود که مورد تاکید استاندار خوزستان قرار گرفت.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین