«تارات» جلوی دوربین رفت

«تارات» جلوی دوربین رفت

فیلم «تارات» به کارگردانی پدرام بهرامی فر که از جمله فیلم های اکشن پلیسی است، اواخر هفته گذشته جلوی دوربین رفت. این فیلم داستان عتیقه های دزدیده شده ای است که در ایران پنهان شده و محل عتیقه ها به دست قاچاقچیان خارجی افتاده و آنها برای خارج کردن این عتیقه ها از کشور تلاش می کنند.
مهدی امینی خواه از جمله بازیگرانی است که به این پروژه پیوسته است، همچنین به زودی بازی اکبر عبدی در «تارات» آغاز می شود. اولین سکانس «تارات» مربوط به یک صحنه تعقیب و گریز پلیسی بود که جلوی دوربین فرزام گل سفیدی رفت.
اکبر عبدی، نیما شاهرخ شاهی، مهدی امینی خواه، رضا آشتیانی، آیدین خطایی، شاران بهرامی فر، ساناز حسن پناه، بیتا تارم، سینا کلانتری، نیما سرایی، فاتیما شیرافکن، محمد خراسانیان،آیت افشار، محمد امینی، مجید شکل آبادی و پدرام بهرامی فر از جمله بازیگران این فیلم هستند.
از دیگر عوامل «تارات» می توان به نویسنده و کارگردان: پدرام بهرامی فر، دستیار یک کارگردان و برنامه ریز: محمد رحمانیان، فیلمبردار: فرزام گل سفیدی، صدابردار: محمدرضا مرتضایی، منشی صحنه: مهسا ایران نژاد، طراح گریم: مهیار اعرج، طراح صحنه و لباس: صادق فهیمی، مدیر تولید: مجتبی نور محمدی، مدیر تدارکات: محسن تیموری، عکاس: شاران بهرامی فر اشاره کرد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین