شهردار دزفول خبر داد؛ تعریض خیابان‌های اصلی دزفول به‌منظور گره‌گشایی ترافیک

شهردار دزفول خبر داد؛ تعریض خیابان‌های اصلی دزفول به‌منظور گره‌گشایی ترافیک

شهردار دزفول از تعریض خیابان‌های اصلی این شهر به‌منظور گره‌گشایی ترافیکی خبر داد.
محمدرضا کرمی‌نژاد اظهار کرد: به منظور سهولت در عبور و مرور شهروندان، حفظ زیبایی شهری و پیشرفت پروژه‌ها، کار مصالحه املاکی که در محدوده پروژه‌های اجرایی شهرداری قرار دارند با سرعت در حال انجام است.

وی افزود: در ادامه این امر، عملیات تخریب سه باب منزل دیگر در محل تقاطع بلوار طباطبایی و خیابان انقلاب آغاز شده تا ضمن تعریض این بلوار، تردد در این مسیر به سهولت انجام پذیرد.

شهردار دزفول اضافه کرد: عملیات آزادسازی بلوار طباطبایی از چند سال گذشته در دستور کار شهرداری قرار داشت که به همت مسئولان و همکاری مالکان، مشکل این گره ترافیکی نیز در حال حل شدن بوده که در ادامه این امر، هفته آینده نیز یک باب منزل دیگر از این مسیر، مصالحه و تخریب خواهد شد.

کرمی‌نژاد همچنین عنوان کرد: با توجه به افزایش جمعیت و تردد زیاد وسایل نقلیه در سطح شهر و ظرفیت کم خیابان‌ها، تعریض بلوارها و احداث کمربندی‌ها را در دستور کار خود قرار داده و همچنان این امر جهت فراهم کردن رفاه و آسایش شهروندان، از مهمترین اولویت‌های شهرداری است.

وی در پایان متذکر شد: پروژه‌های شهرداری به همت همکاران و با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر دزفول در حال اجرا هستند و امیدواریم بتوان خدماتی در شان مردم این شهر ارائه داد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین