علی لاریجانی: زنده نگه داشتن روحیه مجاهدت راه مقابله با دسایس دشمنان است

علی لاریجانی: زنده نگه داشتن روحیه مجاهدت راه مقابله با دسایس دشمنان است

رئیس مجلس شورای اسلامی، وحدت را کلید حل مشکلات کشورهای اسلامی خواند و گفت: زنده نگه داشتن روحیه مجاهدت و شهادت راه مقابل با دسایس دشمنان است.
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با کارکنان سپاه حفاظت انصارالمهدی با تاکید بر اینکه ملت ایران باید همچنان برای مقابله با توطئه های دشمن خود را آماده نگه دارد افزود: باید روحیه شهامت و شهادت طلبی را در خود زنده نگه داریم تا بتوانیم در مقابل دسیسه هایی که دشمنان بر علیه این ملت در سر دارند ایستادگی و مشکلاتی که بر سر راه ملت اسلامی قرار داده شده است را با موفقیت از سر راه برداریم.

رییس قوه مقننه، با قدردانی از تلاش های دلسوزانه کارکنان سپاه حفاظت انصارالمهدی و خانواده های آنان اظهار داشت: شما پاسداران طعم مجاهدت را در زندگی خود چشیده اند و این سعادتی بزرگ برای انسان است که در مسیر زندگی خود با این ویژگی همراه باشد.

وی با اشاره به عصبانیت رژیم اشغالگر قدس از مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی ایران با ۱+۵ گفت: امروز شاهد بودیم نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس با عصبانیت در مورد این مذاکرات اظهار نظر کرده است که این موضوع نشان می دهد دشمنان اسلام و ملت ایران همچنان در عرصه های مختلف فعال هستند.

لاریجانی در ادامه با اشاره به برخی مشکلات در کشورهای اسلامی، وحدت را زمینه ساز حل آن دانست و گفت: درشب های قدر که سرنوشت انسان رقم می خود امیدواریم برکت این شب ها به گونه ای باشد که مشکلات در این کشورها حل شود و ملت های مسلمان در آرامش و آسایش قرار گیرند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین