در بیانیه حزب مؤتلفه به مناسبت روز جهانی قدس؛ سرنوشت رژیم صهیونیستی جز نابودی نخواهد بود/ قدس شریف آزاد می‌شود

 در بیانیه حزب مؤتلفه به مناسبت روز جهانی قدس؛ سرنوشت رژیم صهیونیستی جز نابودی نخواهد بود/ قدس شریف آزاد می‌شود

حزب مؤتلفه اسلامی در بیانیه‌ای تأکید کرد: سرنوشت رژیم منحوس صهیونیستی جز نابودی نخواهد بود و قدس شریف آزاد خواهد شد.
حزب مؤتلفه اسلامی در بیانیه‌ای، اقشار مختلف مردم را به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
در این بیانیه آمده است:
«معمار کبیر انقلاب اسلامی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کردند که نشان از هوشمندی و درایت و تدبیر آن بزرگ مرد تاریخ داشت. نامگذاری که امروز باعث شده جریان مقابله غده سرطانی اسرائیل و صهیونیست‌ها به عنوان راهبرد کلیدی نه تنها مسلمانان جهان، بلکه تمام مردم مظلوم و آزادی‌خواه جهان باشد.
بدون شک سرنوشت رژیم منحوس صهیونیستی جز نابودی نخواهد بود و قدس شریف آزاد خواهد گشت و بزرگداشت این روز نشان از دشمن‌شناسی مسلمانان دارد که بار دیگر انزجار خود را از رژیم جعلی صهیونیستی به رخ جهانیان خواهند کشید و با مشتان گره کرده فریاد مقاومت در برابر استکبار جهانی را فریاد می‌زنند.
روز جهانی قدس نه تنها روز ملت مظلوم فلسطین بلکه روز همه مظلومین عالم و روز حمایت از اسلام عزیز است؛ روزی که مستضعفان و محرومان خشم خود را از سیاست‌های استکباری صهیونیست‌ها و همدستانشان نشان می‌دهد.
روز قدس روز مقاومت است و ملت غیور ایران اسلامی نیز این بار نه تنها حمایت و همبستگی خود با مردم مظلوم فلسطین را نشان خواهند داد، بلکه بار دیگر به سردمداران استکبار جهانی خواهند گفت که تا پای جان در دفاع از ارزشها و اصول انقلاب اسلامی ایستاده اند و با عزت و قدرت راه انقلاب را ادامه خواهد داد.
اعضای حزب موتلفه اسلامی در سراسر کشور در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به همراه مردم مسلمان، هوشیار و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند و از ملت غیور و با بصیرت ایران و تمام آزادی‌خواهان جهان دعوت می‌کند تا با حضور شکوهمند و پر شور خود در راهپیمایی روز قدس جمعه ۱۹/۰۴/۹۴ شرکت کنند تا با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، بار دیگر نفرت و انزجار خود از رژیم صهیونیستی نشان دهند».

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین