نکونام: باید با تیم های هم سطح آرژانتین بازی کنیم

نکونام: باید با تیم های هم سطح آرژانتین بازی کنیم

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که این تیم برای حضور موفق در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل باید با تیم های هم سطح گروه خود از جمله آرژانتین دیدار تدارکاتی برگزار کند.
[نکونام: باید با تیم های هم سطح آرژانتین بازی کنیم]
جواد نکونام گفت : اگر اکنون در جام حاضر شویم، هیچ امتیازی کسب نمی کنیم و باید برنامه ریزی وی‍‍‍‍ژه ای برای حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی داشته باشیم.
وی افزود: زمانی که تیم ملی فوتبال در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه عملکرد نسبتا قابل قبولی داشت، بازیکنان از چند ماه قبل در اردو بودند و زیرنظر مرحوم تومیسلاو ایویچ تمرین می کردند، ضمن اینکه چند بازی تدارکاتی خوب هم انجام دادند.
وی ادامه داد: با توجه به قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، باید اردوهای تدارکاتی و بازی های دوستانه مناسبی با تیم هایی که هم سطح با آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هرزگووین هستند برگزار کنیم.
آیین قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۴ فوتبال در برزیل، جمعه شب در شهر سالوادور در ایالت باهیا برزیل برگزار شد و ملی پوشان فوتبال ایران با تیم های آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هرزگووین در گروه F (شش) قرار گرفتند.
تیم ملی فوتبال ایران که در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل با کسب ۱۶ امتیاز و مقتدرانه به عنوان تیم نخست گروه اول قاره آسیا به این رقابت ها صعود کرد، تاکنون سه بار در سال های ۱۹۷۸، ۱۹۹۸ و ۲۰۰۶ به جام جهانی فوتبال راه یافته اما هیچ گاه از مرحله گروهی بالاتر نرفته است.
هافبک تیم فوتبال استقلال تهران در باره تساوی این تیم مقابل سپاهان اصفهان در لیگ برتر باشگاه های ایران گفت: بازی سختی بود و هیچ تیمی دوست نداشت در این مسابقه بازنده شود. می توانستیم در این بازی خارج از خانه به پیروزی برسیم اما متاسفانه این مهم رخ نداد.
نکونام افزود: در دقایق پایانی بازی مقابل سپاهان، موقعیتی بسیار مناسب برای گلزنی داشتیم که هدر رفت.
وی تصریح کرد: دیدار مقابل سپاهان هر چه بود به پایان رسید و باید خود را برای بازی های آینده در جام حذفی و لیگ برتر باشگاه های ایران آماده کنیم.
تیم فوتبال استقلال تهران روز سه شنبه هفته جاری در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه های ایران میزبان تیم کاسپین قزوین است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین