رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز:کلینیک‌های دندانپزشکی با تعرفه‌های دولتی راه اندازی می‌شود

رييس دانشگاه علوم پزشکی اهواز:کلینیک‌های دندانپزشکی با تعرفه‌های دولتی راه  اندازی می‌شود

* دکتر ایدنی در پاسخ به اینکه برخی دندانپزشکان در منطقه کیانپارس اهواز تعرفه نامتعارف دریافت می‌کنند، بیان کرد: یکی از مشکلات دانشگاه در زمینه نظارت، مربوط به تعرفه‌های بخش دندانپزشکی است و با این وجود تعرفه‌ها کاملا شفاف و مشخص تدوین شده است و دریافت خارج از تعرفه تخلف است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: با هدف افزایش رضایت‌مندی مردم کلینیک‌های دندانپزشکی با تعرفه‌های پایین دولتی در خوزستان راه‌اندازی می‌شود.  اسماعیل ایدنی در پاسخ به نظارت دانشگاه به تعرفه‌های دندانپزشکی اظهار داشت: نظارت بر تعرفه‌های پزشکی و دندانپزشکی در راستای طرح نظام سلامت به طور مستمر صورت می‌گیرد. وی افزود: تعرفه‌های همه خدمات دندانپزشکی مصوب شده و مشخص است و هیچ کس حق دریافت تعرفه غیر مصوب را ندارد. رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پاسخ به اینکه برخی دندانپزشکان در منطقه کیانپارس اهواز تعرفه نامتعارف دریافت می‌کنند، بیان کرد: یکی از مشکلات دانشگاه در زمینه نظارت، مربوط به تعرفه‌های بخش دندانپزشکی است و با این وجود تعرفه‌ها کاملا شفاف و مشخص تدوین شده است و دریافت خارج از تعرفه تخلف است.
وی گفت: با هدف افزایش رضایتمندی مردم کلینیک‌های دندانپزشکی با تعرفه‌های پایین دولتی در خوزستان راه اندازی می‌شود. ایدنی بیان کرد: برای احداث این کلینیک‌ها دنبال حمایت‌های خیرین هستیم که بتوانیم در مرکز شهر اهواز این کلینیک را ایجاد کنیم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین